Crienie Inge Niempie,redactie en de rest

A

Anoniem

Guest
Hi allemaal!

Ik vind het de laatste tijd zo stil hier! het lijkt wel alsof er(bijna) niemand meer hier komt,ik mis de gezelligheid van enkele maanden geleden toen er nog heeeeeel veeeeel reacties per dag kwamen.

Je moest toen echt je best doen om alle berichten van 1 dag!!! bij te kunnen houden en nu zijn er dagen dat er maar 4 berichtjes op komen. En veel berichten krijgen geen antwoord en dat was eerst zo fijn je wist dat er altijd wel iemand op het berichtje reageerde, ik heb niks te klagen maar ik vind het zo jammer voor sommige meiden.

WAAR ZIJN JULLIE ALLLEMAAL GEBLEVEN???

Eerst kwamen de zwangere dames ook nog wel eens hier buurten, zoals Ank en Jeannette en Moi, en dat was altijd super gezellig.

Ik ben echt niet desperate ofzo maar ik vind het zo sneu en stil hier geworden.

Ik snap best dat als het 'niet zo lukt' je er niet teveel mee bezig wilt zijn maar dan nog, ik mis jullie echt hier!!!

Crienie lieverd hoe is het met je?
en Inge is je computer al gemaakt en hoe is het met jou Niempie?

Eerst reageerde de meeste hier dagelijks zoals; Biaggi,Bibi, Petra uit H, nu uit V en Kimpansee en nu helaas nog maar weinig.

Ook de nodlijst staat er wat mistroostend bij en is niet meer zoals vrugger!!!! up to date, deze werd eerst,zelfs tot vervelends toe gekopieerd en bijgehouden ik hoop dat de mensen van het forum hier weer wat vaker willen komen en dat de redactie alles goed kan laten verlopen want door al die storingen van de afgelopen weken zijn er veel mensen/vrouwen verdwenen en dat is super klote!

Nu nog klopt niet alles ook nu nog blijven de berichten veel te lang weg als je ze erop hebt gezet en ik wil dan ook aan de REDACTIE vragen om hier nog eens goed naar te laten kijken door de webmaster ofzo, want het ziet er nu goed uit en hopelijk gaat het nu eens goed werken ook.

Ik hoop dat het forum, nu het is gemoderniseerd weer veel nieuwe maar ook weer alle 'oude bekende' terug laat komen hier.

Het zal wel door de 'donkere dagen' voor de kerst komen dat ik zo denk maar ik wilde het toch ff delen met jullie.

Ik vind het altijd leuk om hier te komen en heb veel aan de steun die ik hier vind en aan de reacties die ik mag ontvangen als ik iets kwijt wil hier en hoop dat dit zo kan blijven.

groetjes Chili xx

Hé Chili,

Ik zat er vanmiddag ook al aan te denken dat er mij weinig "vrouwen" bekend voorkwamen, veel "nieuwe" erbij is ook leuk, maar ik miste ook de "oude bekenden" ligt dus niet alleen aan jou of aan mij! Ik schrijf zelf weinig verhalen maar reageerde wel regelmatig op berichten en lees iedere dag even de verhalen....er zijn er volgens mij ook nog wel een aantal naar het forum "als zwanger worden langer duurt" verhuist!
nou, ik ben in ieder geval bijna elke dag wel even hier van de partij!
Inderdaad hopen dat de berichtjes en verhalen sneller worden verwerkt door de redactie, wie weet hebben er dan weer meer vrouwen zin om te lezen en schrijven...

groetjes Kaa

hoi Chili!
Ik ook elke dag maar het Forum werkt niet echt geweldig. Ik heb de redactie al een aantal keer gemaild maar je krijgt ook geen reactie terug, echt irritant. Ik hoop dat het wat beter gaat worden zodat het hier weer wat gezelliger wordt.
gr
Marielle

He Chili!
je hebt helemaal gelijk hoor!
het viel mij ook op,nu ik er weer ben;erg jammer..
hopelijk verandert het weer snel naar de goeie ouwe tijd!
gr. petra

Ik ben het er helemaal mee eens, alhoewel ik wel moet bekennen dat ik ook niet zo veel meer reageer enzo.
Ik ga m'n leven beteren...... haha

Hoi Chili ! Je hebt helemaal gelijk. Maar mijn reden dat ik niets meer schrijf of reageer is al sinds die problemen met dit forum en dat is al een tijdje. Ik lees wel bijna iedere dag. Ik vind het vervelend dat als ik iets heb geschreven je de reacties bv pas na een dag of 2 kunt lezen. Dan is je gevoel van toen al weer weg of ik reageer zelf zo laat bij iemand. Ik vind het er zeker niet leuker op geworden nee,maar blijf wel lekker langskomen. XXX

Hoi Chili

Ik ben een tijdje niet geweest omdat er steeds geklooi aan de site was. Nu lijkt het weer goed te draaien, dus ik ga weer vaak mailen. Mijn NOD is woensdag as of die woensdag daarop. Ik houd iedereen weer op de hoogte over mijn 9e ronde en ben benieuwd wat jullie allemaal meemaken.

Groetjes
Martine

Ik kom hier gewoon een stuk minder sinds het forum zo loopt te kutten! Je weet niet of je berichten wel aankomen en als er 0 reacties staat, blijken er ineens toch reacties te zijn. Omdat je niet makkelijk kunt reageren op elkaar is het gewoon minder leuk. Ik ben "verhuisd" naar het Zwanger Worden forum van www.kindjeopkomst.nl. Dat werkt tenminste wel. Kom hier af en toe wel lezen maar als het forum slecht blijft zal dat steeds minder worden. Ik hoop dat ook dat de redactie er eindelijk eens iets aan gaat doen!!!!

Liefs, Aurora

Terug
Bovenaan