Crienie Inge Niempie,redactie en de rest

Volgens mij is het overal wel rustiger, ivm de mankementen aan het forum. Zelf bezoek ik meerder forums en plaats dan mijn berichtje daar waar ik het het beste tussen vind passen, maar het duurt overal langer voordat je bericht er staat en het aantal antwoorden ook vaak minder dan een aantal maanden geleden, toen ik voor het eerst deze forums bezocht.

Groetjes Mosy

Hoi chili,

Je hebt helemaal gelijk het is niet zo gezellig meer komt ook door weinig bekenden.
Ik probeer in ieder geval altijd op de oude groep te reageren omdat je daar meer een "band"mee hebt.
Maarja ik hoor hier eigenlijk niet echt meer alhoewel er heel lief gereageerd is op mij verhaal.
Daar had ik een aantal maanden geleden niet mee aan hoeven komen want dat werd er gelijk gezecht dat heeft niets met zwanger worden te maken dus ga maar naar een ander forum.
Mischien weet jij dat ook nog wel.
Maar goed laten we dan proberen om het forum met elkaar weer gezellig te maken.
Door veel op elkaar te reageren!
Alhoewel ik laats een keer te horen kreeg dat ik niet teveel topics aan mocht maken want dan moest je te ver terug lezen.
Vandaar dat ik door iedere keer dat gezeik er ook niet zo vaak meer op kom.

Het is wel een beetje een verhaal geworden zie ik.oeps
Goed laten we proberen meer op elkaar te reageren dan wordt het vast weer gezellig.

liefs niempie

hoi

ik had al wat geschreven maar ik zie het nu niet staan.
er staat wel 9 berichten maar er staan maar een paar bij.
Dus het forum werkt nog niet echt goed.

Hoop dat ze daar nu echt wat aan gaan doen.

niempie

Hi
kaa,Marielle,Petra,Lilian,xxx,Martine,
Aurora en de rest,

Hallo 'oude bekende' jullie bedoelde ik oa inderdaad!! wat fijn om weer iets van jullie te vernemen, ja Lillian en Aurora jullie zijn hier veel minder vaak!

Ik hoop echt dat het hier weer net zo gezellig wordt als eerst en dat de redactie iets doet aan deze problemen want ook nu ik dit typ blijven de letters even weg en lijkt het wel slow-motion de letters verschijnen gewoon pas een seconde later dan dat ik intyp echt multi irritant!

Ik hoop dat we het weer met elkaar op kunnen pakken en dat het hier weer net zo vertrouwd wordt als voorheen!

Bedankt voor jullie reacties! nou weet ik in iedergeval dat het niet aan mij ligt.

Liefs; Chili xx

Hoi Chili,

Ook al draai ik nog niet zolang mee op dit forum, wordt ik er wel zat van dat het gewoon een paar dagen duurt voordat mijn berichtjes erop staan. Zo kan je toch nooit lekker met elkaar 'kletsen'. Jij bent heel trouw in je reacties. Ik vind dat erg leuk en hoop dat je ook blijft komen op dit forum.
Ik blijf in ieder geval regelmatig dit forum checken en reageer bijna altijd.
Succes en groet Sjaan

hi Mosy, Niempie en Sjaan,

De berichten worden inderdaad erg traag geplaatst want ik heb de berichten van Mosy en Niempie pas gelezen nadat ik mijn reactie had geplaatst?!

Laten we inderdaad proberen het hier leuk en gezellig te houden!

Liefs; Chili x

He chili,

Dat viel mij ook op vandaar dat ik hier ook niet zo heel vaak meer te vinden was. De "oude" bekende meiden zag je niet zoveel meer. Maar eigenlijk is het onze eigen schuld en vind ik het super van je dat je dit bericht heb geschreven. Dus ik zal hier weer wat vaker te vinden zijn.

Nogmaals goed idee van je om dit bericht te plaatsen. Tot gauw in iedergeval.

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan