Cryo kindje

Na 7 jaar proberen, 6 x iui en 5 terugplaatsingen IVF is het bij ons gelukt en is er dit jaar een kindje geboren uit een cryo terugplaatsing.

Bij ons was geen medische reden gevonden waarom het niet wou lukken.

Zijn er meer dames bevallen dit jaar van een cryo?

En voor de dames die met IVF, IUI of andere voortplantingstechniek bezig zijn, na al die jaren kan het nog steeds lukken.

Hoi Marijn,

Allereerst hartelijk gefeliciteerd met de komst van jullie kleintje!! Wat fantastisch dat jullie lange wachten en doorzettingsvermogen met een prachtig wonder is beloond.

Ik kan me helemaal herkennen in je verhaal. Bij ons is ook na 7 jaar proberen, 7 iui's, 2 ivf en 2 icsi behandelingen in 2014 onze prachtige zoon geboren.

En momenteel ben ik ruim 33 weken in verwachting van de volgende, een ingevroren cryo van dezelfde lichting als ons zoontje.

Ik vind het een hele bijzondere ervaring allemaal en geniet elke dag van de wonderen die ik mee mag maken! Mijn prachtige zoontje en deze zwangerschap, heel bijzonder allemaal.

Veel liefs M

Wij hebben de punctie in Arnhem gedaan, moesten voor het invriezen en terugplaatsen naar het UMC Utrecht.

Ons zoontje heeft door een pauze ook 1 jaar in het stikstof gezeten, nouja de embryo dan :)

Bijzonder dat het kan.

Een ex collega van mij had ook twee cryo kindjes van dezelfde lichting, zat 2 jaar tussen. Wij hebben nog 1 cryo over en nog 1 behandeling. Nou hoorde ik laatst van iemand als je nog een 2de zou willen dat je weer recht hebt op 3 x IVF. Nou weet ik niet dit waar is.

Ik vind 1 kind super bijzonder. Wie weet hoe wij er in de toekomst over denken :) Weet je trouwens al wat het wordt??

Wat grappig, ik ben in Arnhem geboren☺️

Ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat je voor een 2e kindje weer 3 nieuwe pogingen krijgt. Als je zeker wil weten hoe het zit kan je het beste even informeren bij je zorgverzekeraar.

Ik vond 1 kind ook al super bijzonder. Een tweede onderweg is meer dan ik had durven dromen! Van ons zoontje wisten we tijdens de zwangerschap niet wat het zou worden en nu is het weer een verassing. Hoe cliché mensen het ook vinden, een gezond kindje is het enige dat belangrijk is. En met 2 prachtige stiefdochters en een zoontje heb ik eigenlijk ook niks meer te kiezen

hoooi

Ik ben nu 25 wkn zwzwangervan een eeneiige cryo babys.. heel bijzonder!

We hebben al een zoontje van 3jaar die wel natuurlijk is verwekt dus hierna is het voor ons wel klaar!

Vraagje..weten jullie al wat je met de overgebleven cryos doet?

Mama van N wat heerlijk dat je ook twee stiefdochters hebt.

Is het een beetje te doen, zwanger zijn en de zorg voor andere kindjes.

Vond het tijdens mijn zwangerschap zo knap dat sommige vrouwen dat er allemaal bij deden.

Karlijn een tweeling??? wat bijzonder.  Gefeliciteerd. Hoe ver ben je?

Ik weet nog niet of wij hem in de toekomst laten terugplaatsen of dat wij het hierbij laten. Ik ga nog wel voor 2 jaar bewaren tekenen als het zover is.

Vernietigen is ook heel zonde. Doneren is ook apart, het is dan echt jouw kind. Maar misschien dat ik er dan wel over na zou denken.

Geen idee nog eigenlijk, jij? en mama van N?

Terug
Bovenaan