Cryo kindje

Nu 25.2 weken.. alles gat perfect de jongens groeien goed!

Zwanger zijn en een kleine opvoeden is een behoorlijke taak maar gelukkig is ons nieuwe huis bijna klaar en kan mijn mar weer wat meer helpen!

Ja ik weet niet wat ik wil... doneren vind ik heel raar aangezien het ons kindje is maat inderdaad ik laat het nog even ingevroren..ik zeg  nu datik klaar ben met kindjes krijgen.. misschien kriebelt het over 3 jaar toch weer

Ook nog een nieuw huisje. Wel super straks, maar een hele taak nu.

Klopt doneren is een raar idee dan is het echt jouw kind wat bij een ander in de buik groeit.

Ik weet ook niet of het gebruikelijk is. Ik weet dat die vraag toen aan mijn collega is gesteld en hun kozen ervoor om het niet te doen.

'Mama van N en Karlijn heel erg veel succes en geluk bij het laatste stukje van de zwangerschap. Over een paar weken hebben jullie de kleintjes in jullie armen. :)

Veel geluk

Liefs

Dank je wel! Nog 6 weken te gaan.... maximaal 8 maar hopelijk blijft hij of zij niet tot 42 weken zitten!! Ik heb echt een enorme buik en die gaat nu wel aardig in de weg zitten. Volgens de vk heb ik veel vruchtwater en is de baby gelukkig niet extra groot ofzo. Dat had ik bij de eerste trouwens ook. Hij was 52 cm en 3716 gram bij de geboorte.

De meiden zijn ondertussen al 14 en 16 dus die helpen me waar het kan en kunnen goed voor zichzelf zorgen als het moet. We zien ze nu helaas toch iets minder dan vroeger omdat ze druk zijn met school, werken, vriendinnen, enz.

Ik lig nu even op bed, omdat de kleine man slaapt kan ik zo tussendoor ook mijn rust pakken. Heb erg de neiging om te veel te doen en daar pluk ik 's avonds en de volgende dag de vruchten van. De kleine gaat ook nog 3 ochtenden in de week naar de peuterspeelzaal. Dus zo kan ik het goed volhouden hoor!

Wat betreft de ingevroren cryo's, wij hebben er nog 3 maar zijn nu toch echt klaar. We vinden 4 kindjes wel genoeg en zijn ontzettend gezegend met wat we hebben!! Voorlopig laten we ze nog even ingevroren en denken we er nog over wat we gaan doen. Maar ik moet zeggen dat ik wel een beetje bang ben dat als ik ze doneer ik daarna in elke kinderwagen kijk of de baby op ons lijkt. Weet niet zo goed of ik daar wel tegen kan...

Welkom Karlijn!

Wat spannend een tweeling! En nog wel eeneiig, dat is zeker bijzonder!! Fijn dat ze zo goed groeien. Voel jij je ook goed?

Heeft jou zoontje het ook steeds over de baby? Die van mij ziet nu overal baby's, hahaha. Hij is er heel erg mee bezig. Wel schattig!

Geniet van je zwangerschap!! En gefeliciteerd met je nieuwe huis!!

Mijn zoontje is zo lief voor me... tijdens het douche gaat hij ze lekker insoppen en hij maakt ze bijna elke ochtend wakker door mijn  buik te kriebelen! Aangezien ik een emotioneel wrak ben kan ik soms wel janken omdat hij zo'n schatje is!

Ja huiss cgiet op gaan volgende week is en dan moeten er nog een paar dingen gebeuren natuurlijk! Super spannend!

De tweeling voel ik al sinds 15-16 weken.. dus dat is al eventjes.. ik merl wel dat ik nu zoon beetje dat ik met de dag dikker word en ik het echt zwaar krijg met de buik zelf! Maar nog maximaal 12weken dus er zit een einde aan!

Terug
Bovenaan