Curettage 5 weken geleden...spannend...

Hey meiden,

De curettage is vandaag precies 5 weken geleden en ik herinner het me als de dag van gisteren. Wat een drama en toch gaan we er weer voor. Eerst braaf met een condoom gevreeen, maar al snel zonder en nu zou ik ongeveer toch ongi moeten worden lijkt me...

Ik verwacht gewoon ongi te worden, maar toch is het wel weer spannend! Ik heb 2 weken geleden getest en toen was de test negatief, dus geen hcg meer aanwezig, dus we zien het wel!

Nog meer meiden in dezelfde onzekerheid?

Liefs grotebroer

Ik snap het helemaal. Na mijn eerste miskraam was ik na 4 weken weer zwanger, na de tweede (zeer heftige) miskraam duurde het 8 weken voordat ik weer ongesteld werd en na mijn laatste curettage werd ik na exact 5 weken ongesteld. Dus net zo ver als jij nu bent. Spannend hoor!
Ik had gisteren lichtroze bloed op mn wc-papiertje. Reken nu helemaal op een 4e miskraam, ook omdat ik helemaal geen symptomen heb. Maar na die ene keer niets meer te zien! Bah, zo blijft de onzekerheid. Succes en hou ons op de hoogte!

ik duim voor je Lientje. zie het andere topic

Vroeg me al af hoe het met je was Alexandra.
Nog 7 dagen voor de echo. Nog even voldouden meid, en gewoon ons overdonderen volgende week met goed nieuws.

sterkte beiden.

liefs nath

Hoi meiden,

Thanks! Bij m'n vorige mk werd ik 4,5 week later ongi en nu is de curettage dik 5 weken geleden en nog geen ongi te bekennen. Ik voel af en toe van alles, maar ik denk dat ik gewoon ongi ga worden, daar stel ik me op in.

Alexandra, kan het geen innestelling zijn geweest? Weet het ook niet, ik word ook heel onzeker van roze of rood, denk altijd aan wat anders... Maar mijn duimpjes draaien voor jou, dat het wat anders was!!!

Liefs grotebroer

Ik heb zitten googlen en er waren meer vrouwen die lichtroze bloed hadden bij het afvegen. Het blijkt dat in een zwangerschap de baarmoedermond zo doorbloed is dat bij niezen, wc-gang (grote boodschap) en vrijen een adertje kan springen. Ik ben ervan overtuigd dat dit het was, vooral omdat het bij mij inderdaad ook na (zwaar :) ) toiletbezoek gebeurde en er daarna geen druppel bloed meer te bekennen is geweest.

Zoals ik de echo moet afwachten, zo zul jij ook nog even moeten afwachten. Zoals eerder gezegd heeft het bij mij wel eens 8 weken geduurd voor ik ongi werd. We houden elkaar op de hoogte!

Hoi Alexandra,

Ik hoop samen met jou dat je 29 september (toch?) een goede echo hebt! Het kan best mijn vk heeft dat ooit ook eens tegen mij gezegd.

Samen wachten... Als ik niet ongi ben dan test ik, denk ik 28 september. Vandaag waren we nog bij de huisarts en hij zei dat het beter was om een ronde te wachten. Hij moest eens weten...werd er zenuwwachtig van en moest tegelijk erom lachen.

Liefs grotebroer

Hey Grote broer,

Ik zit ook weer in het wachtbankje...
3 weken geleden een miskraam gehad en afgelopen zondag mijn eisprong gehad.
We hebben flink geklust, dus daar kan het niet aan liggen....
Nu maar hopen op een positieve test...
4 okt is mijn NOD.
Succes met wachten en maar hopen op goed nieuws.

Liefs Nurse

Nurse samen op het wachtbankje!

Ik verwacht ongi te worden, had vanmorgen een negatieve test...zucht...hoop nu snel ongi te worden. Komende maandag is de curettage 6 weken geleden. Ik wil verder en niet nog meer gedonder.

Ik hoop dat jij met goed nieuws komt!!!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan