Curettage 5 weken geleden...spannend...

Hoi Jen,

Wat spannend!!! Nee, heb nog niet weer getest. Test volgende week zaterdag weer, als ik dan nog niet ongi ben.

Mijn duimpjes draaien op volle toeren voor jou, zou het super voor je vinden!!!

Liefs grotebroer

word steeds spannender, nog steeds niks hier, duim duim, afgelopen 2 keer werd ik het precies op dag 28, vroeg op de dag, hoop dat mn lijf me niet in de maling neemt.

Jen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat super! Zit te trappelen op de bank en een super dikke digitale kus voor jou! Gefeliciteerd meis!

Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt en dat je dan een super echo hebt!

Liefs Lientje

Ja ben echt zoo nerveus!!! Weet jij al wat meer?? hier beginnen de kwaaltjes te komen.... ben echt misselijk en last van mn tepels. Ik hoop zooo dat het deze keer goed gaat. Gelukkig is de kans dat het goed gaat veeeele malen groter dan de kans dat het mis gaat, dus daar hou ik me maar aan vast.

Hoi Jen,

Zo blij voor je en ik hoop echt met je mee! Het is je gegund! Die kwaaltjes bevestigen dat het goed gaat daar in jou buikje, daar ga ik altijd maar van uit.

Hier niks veranderd, nog niet ongi. Als dat zo blijft dan ga ik zondag weer testen. Maar ik voel niks bijzonders, geen ongi en geen zwangerschap.

Ik word er wel onrustig van...

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan