curettage achter de rug... nu weer de neus de goeie kant in hopelijk

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Afgelopen maandag moesten we naar het ziekenhuis voor een gesprek over hoe de curretage zou gaan verlopen dinsdagochtend. Ik verloor sinds zondag veel bloed en maandag leek het er op dat er ook vanzelf weefsel af kwam. Omdat we toch naar het zieknhuis moesten 's middags hebben we even afgewacht. Helaas was het nog niet vanzelf los gekomen. De gyn. vond het beter om me niet te laten wachten tot de volgende dag en ik mocht diezelfde middag gecuretteerd worden. Er viel echt heel veel van me af toen ik wist dat het snel zou gebeuren. Ik zag er ook echt niet tegen op. Moest 4 uur wachten, want had net van te voren nog iets gegeten.
Van de hele ingreep heb ik helemaal niks gemerkt. Heb lekker geslapen en na een uurtje was ik weer terug op de kamer. Eigenlijk was ik vreselijk opgelucht dat het voorbij was. Emotioneel was ik maandagavond ook echt heel sterk. De opluchting had de overhand op de emoties...
Dit was gisteren wel weer andersom. Gisteren heb ik echt een heel moeilijke dag gehad. Veel gehuild en had vreselijke hoofdpijn.
Vandaag gaat het weer een stukje beter.... Ben nog lekker thuis en ga deze week ook niet werken. Of ik volgende week ga, dat weet ik nog niet....
Volgende week donderdag krijgen we de uitslag, want alles is opgestuurd naar de patholoog anatoom. We gaan er eigenlijk van uit dat het echt vette pech was en hopen dat we onze neuzen weer snel de goeie kant in kunnen zetten.
We hopen snel weer verder te mogen kijken en dat ik dus ook weer snel met de clomid mag beginnen....
Hopelijk komt er toch nog een keer een wondertje op ons pad.....

Liefs, Mama Peet

p.s. lang verhaal... maar ik moest het ff kwijt....

Liefste mama peet,

Ik hoop dat je snel mag herstellen van dit verdriet en dat jullie snel weer een wondertje mogen krijgen. Ik besef nu heel goed hoe snel er iets mis kan gaan jeetje op dat september forum regende het bijna miskramen. Heb toen ook even niet meer gelezen.
Ik denk aan je en wens jou en je man veel sterkte toe.

Liefs van Mariska

Meid,

Heel veel sterkte de komende tijd. Neem rustig de tijd om dit te verwerken. Daarna weer met goede moed verder.

En hopelijk mag ik je binnenkort weer zien op het zwangerforum

Heel veel liefs
Nicole

Hoi mama peet,

alles bij elkaar toch heel heftig. Gelukkig ben je positef gestemd en hoop ik dat jullie snel weer een wondertje mogen verwachten.

Sterkte en veel succes!

Groetjes Belle

Lieve Peet,

Heftige dagen zo he?? Ik ga morgen weer 1 dag werken en dan gaan we dit weekend samen naar de bossen, even lekker eruit dat leek ons fijn.
Het bloeden is bij mij al een stuk minder en ik moet maandag naar de gyn. voor een echo. Ik heb het idee dat de hormonen door mijn lijf gieren en mijn humeur en emoties wisselen per uur zo'n beetje. Toch is er ook wel een soort rust, naast verdriet. Vind het wel erg spannend hoe nu verder, omdat we er natuurlijk 2 jaar over gedaan hebben om zwanger te worden. Ik ben benieuwd of mijn cyclus weer op gang komt en wanneer we weer beginnen mogen met de hormonen, stiekum hoop ik dat we snel weer zwanger zijn want om weer zo lang te moeten wachten daar zie ik wel erg tegenop....
Ik wens jullie veel kracht en rust toe en dat we elkaar maar gauw weer op het andere forum mogen treffen.... Houd je me op de hoogte?

liefs Dana

Lieve Peet,
Wat heftig allemaal zeg.......Veel sterkte om dit alles toch weer te verwerken en weer door te gaan. xxx

Hee mama Peet...

Ik wil jou en je partner ontzettend veel sterkte wensen  met dit verlies...
Je klink heel positief...en nog met goede moed...maar doe je wel even rustig aan?
Het is niet niks wat je hebt meegemaakt... Loop jezelf niet voorbij he?

Lieve mama Peet....ik hoop dat jullie goede moed jullie ook weer snel een wonder schenkt! En dan een wonder....die blijft wonderen!!!

Liefs Linnepinnie

Lieve mama Peet,

Ik heb je op het zwanger zijn forum ook al heel veel sterkte gewenst maar ik doe het hier ook nog even.
Je klink idd alweer erg positief en wil volgens mij ook weer zo snel mogelijk beginnen. Maar pas goed op jezelf hé, niet TE snel weer willen. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt.

Kruimel

Terug
Bovenaan