curettage achter de rug... nu weer de neus de goeie kant in hopelijk

Lieve mama Peet,

Blij om te horen dat de curretage achter de rug is en dat het goed is gegaan. Ik vind je enorm sterk overkomen. Dat je emoties toch de kop komen opsteken geeft toch helemaal niks, is echt heel begrijpelijk. Vind dat je je enorm sterk houdt, en moedig alweer naar de toekomst kijkt. Neem wel genoeg tijd he, niet te snel willen. Anders haalt het je achteraf wellicht weer in.

Heel veel sterkte en rust maar ff goed uit!!

Dikke knuffel Scorpy

Hoi Peet,

Je moet jezelf wel de tijd geven om het te verwerken maar zoals ik het lees ben je erg positief.

Liefs Sabine

Hoi mama peet,

Jeetje wat een bericht zeg. Ben er wel van geschrokken. Ik was al een hele tijd niet meer op het forum geweest.
Ik wens je heel veel sterkte en moed om toch weer door te kunnen gaan.

Veel liefs loontje

Hoi mama peet, wat klink jij sterk zeg, stoer hoor! Wel fijn dat je zo snel kon komen voor de curretage, nu kan je het "hoofdstuk", als ik dat zo mag zeggen, proberen af te sluiten en proberen uit de kijken naar de toekomst, ik duim voor je dat er een wonder op je pad komt hoor!

Dikke kus van Pleun

Ha mama peet,

Heel veel sterkte de komende tijd. Je hebt heel wat meegemaakt ! Als je weer toe bent aan een volgende poging, hoop ik dat deze wel succesvol zal zijn ! Veel sterkte met weer aan de slag gaan. Ik sta zelf ook voor de klas, en weet hoe het is,  de aandacht  die de kids van je eisen !

Terug
Bovenaan