hallo allemaal,ik wil even wat kwijt,want ik lees dat velen van jullie "gewoon"gecureteerd zijn, ik kreeg 3 weken geleden tijdens de termijnecho ook te horen dat het kindje niet meer leefde, ik was toen 11weken zwanger en het kindje was gestopt met leven met 10 weken, natuurlijk erg geschrokken en verdrietig,we werden na huis gestuurd met een afspraak voor twee weken later we moesten eerst maar afwachten of het vanzelf los zou komen. maar het voelde niet goed voor mij,ik heb er een paar dagen over nagedacht en wilde toch echt gecurreteerd worden ik vond het afwachten vreselijk,dus heb ik de verloskundige gebeld dat ik gecureteerd wilde worden,maar dat ging zomaar niet zei ze ik moest eerst nog maar een keer langskomen voor een echo om te bevestiggen dat het kindje echt dood was en dan zou ze het er eerst nog met ons over hebben????? toen ik 5 dagen later bij haar kwam voor de echo was ik net een heel klein beetje gaan vloeien,dus moest ik toch maar eerst afwachten. en dat heb ik geweten vrijdags kreeg ik buikpijn en verloor ik het kindje,zonder vruchtzak ,ik verloor heel veel bloed,dus ben ik naar het ziekenhuis gebracht,daar moest ik dus alsnog gecurreteerd worden en blijven omdat ik zoveel bloed verloren had,ik ben nu weer thuis maar onzettend zwak ik kan eigenlijk niks. als ik gewoon gelijk was gecurreteerd was al deze ellende me misschien bespaard gebleven.ik heb het er nog met de verpleegsters over gehad en het schijnt de normale gang van zaken tezijn dat ze eerst afwachten tot de miskraam vanzelf op gang komt.ik ben door dit hele gebeuren erg bang geworden,want het was echt vreselijk allemaal en ik kan het hele gebeuren ook niet echt uit mn hoofd zetten, zwanger worden hoeft van mij voorlopig niet meer ookal zou ik mn dochter van 4 zo graag een broertje of zusje geven. hadden jullie wel zelf de keus afwachten of cureteren???? ik wens iedereen op dit forum veel sterkte en heeeeel veel geluk bij eenvolgende zwangerschap. p.s gisteravond kreeg ik opeens weer vreselijke krampen in mn buik en verloor ik allemaal enorme stolsels daarna alleen nog maar licht gevloeid wie weet of dit normaal is ik ben er weer erg van geschrokken zag mezelf alweer in het ziekenhuis liggen.