Curretage en ruggenprik.

Hey,

Ik heb ook een catheter gehad voor je blaas. Ik heb een keizersnede achter de rug en 2x maal een ruggeprik gehad, de eerste omdat ik spontaan ben begonnen met weeen, terwijl ik dezelfde dag ingeleid zou worden in het ziekenhuis, na 8 uur ellende hebben ze me de eerste ruggenprik gegeven om het wat draagelijker te maken, hier geen catheter, tot aan 16,5 uur toen een spoedkeizersnede en toen wel een katheter.....
Van de ruggeprikken heb ik niets gevoeld, maar ik had weeen.....dus misschien daarom dat je niets voelt...
Met het verwijderen alles prima, maar een dag later begon de pijn op het plekje in mijn rug...maar dat was in een dag over....
De ruggenprik gaat heel snel, dus het komt allemaal weer goed, en na ongeveer 2 uur heb je je gevoel weer terug. Over borstvoeding weet ik   niets helaas, bij mij kwam dat niet op gang, maar ik heb het wel geprobeerd, en toen lag ik nog aan de ruggeprik!!! Dus ik denk dat het reuze meevalt, anders moet Thijmen er last van hebben gehad, we hebben samen alleen wat verhoging gehad, maar dat is een bijwerking van de ruggeprik.

Heel veel succes en voor je het weet is het over...
Groetjes, ellen

Hoi Karin,

Ook ik moet komende week een operatie ondergaan.
De anesthesist heeft mij verteld dat het niet uitmaakt wat voor verdoving er gebruikt wordt, ze moeten alleen geen morfine-achtige pijnstillers toedienen want daar kan je kindje wel last van krijgen .
Over een ruggeprik kan ik je helaas niks vertellen, wordt voor mij ook de 1e operatie en ook een ruggeprik.
Veel succes.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan