Curretage; hoe daarna eisprong herkennen?

Hi Anonymous_Username's!

Wauw, heel lang niet meer hier gekeken! Dus ik zie nu pas ook je berichtje, lijkt heel onaardig van mijn kant!
Wat pittig allemaal he! Dan liepen we echt achter elkaar door, wat een gek idee zeg! 
Ik vind het heel moeilijk!!!

27 juli de curretage gehad, 3 augustus (precies 1 week verder) is het bloedverlies gestopt, maar het was echt minimaal en vooral oud bloed.
Op 29 augustus weer ongsteld geworden, dus vier weken en vier dagen verder. Best netjes denk ik... Menstruatie zelf was wel intens: veel gebloed en ruim 5-6 dagen. 
Nu zou ik dus ongeveer mijn eisprong moeten hebben, ik hou alles bij met mijn kalender app, of zoiets. Echter wilde ik het 'zeker' weten en heb ik dus een ovulatietest gedaan op de dag dat ik mijn eisprong zou moeten hebben, wat blijkt: geen eisprong. Dus je snapt dat ik nu lichtelijk in de stress zit....
Is mijn eisprong al geweest, komt die nog, is er iets mis? Allerlei vragen spoken door mijn hoofd... 
Normaliter herken ik mijn eisprong aan mijn cervixslijm en een buikpijn die ik voel opkomen, dus lijk ik dat ook een beetje te missen of heb ik nu niet zo goed opgelet.. De twijfel slaat toe... 
Ik ben eerlijk gezegd bang dat het allemaal niet goed is. Al zou mijn lijf misschien even moeten bijkomen en resetten ondanks deze menstruatie? Who know's.
Ik hoop dat je mijn berichtje nog leest! Sorry, was hier even een tijdje niet geweest.. Vandaar!

Terug
Bovenaan