Hoi,
Nou na de nacht van zaterdag waarin ik veel kramp heb gehad, had ik gister overdag weer nergens last van. Maar gisteravond begon het pas echt. Ik heb echt nog nooit zoveel buikpijn gehad, en het hield maar niet op. Normaal heb je wel kramp waarbij de pijn oploopt maar bij mij bleef het wel 2 uur op zijn ergst. Ik kon alleen maar op het toilet zitten. Het was heel erg. Toen nog 2 uur kramp dat heel erg werd iedere minuut zeg maar verschrikkelijke kramp, bijna tot overgeven aan toe zo misselijk werd ik. Om een uur of 12 snachts naar de wc en toen kwam alles eruit..... Het was heel groot ik heb het niet echt goed bekeken omdat ik die kramp nog had. Maar toen alles eruit was, was alle pijn over. Ik had helemaal nergens meer last van. Ik wist eigenlijk al dat dit het was. Maar ja ik had wel die afspraak natuurlijk vanmorgen. Ik hoopte al dat alles eruit was, want ik dacht als ik nu na z'on nacht ook nog curretage krijg omdat niet alles eruit was, was het helemaal erg. Maar ik kreeg gelijk een echo en alles was eruit, we konden gelijk weer naar huis! Echt een opluchting was het. Dus dat is het hele verhaal. Aan de ene kant denk ik misschien kan je zodra je weet dat het niet goed is beter gelijk zeggen dat je zsm een curretage wil, want de pijn die ik had was echt verschrikkelijk, vooral omdat je niet weet hoelang het duurt. Misschien voel je dit ook wel met een bevalling hoor of nog erger, dat weet ik niet want ik heb het nog nooit meegemaakt maar ik vond dit in ieder geval heftig! Aan de andere kant lijkt dit me wel weer beter voor je lichaam.
Nou iedereen bedankt voor de steun en maar hopen dat het de volgende x wel goed gaat voor iedereen!
Gr. Stella