hoi hoi
allereerste wil ik je morgen heel veel strekte toewensen..... ik denk aan je.....
ik weet precies hoe je je voelt ik was ook als de dood voor de narcose en alles er om heen, had nog nooit in het ziekenhuis gelegen en bij mij ging alles zo snel dat ik het allemaal in een roes beleefde(binnen 24 uur nadat ik echo gehad had en bleek dat het niet goed was , was ik al gecuretteerd en al)
ik heb verteld van mijn angsten en thuis veel gehuild.. ik vond het zo eng..
de artsen hebben mij toen een rustgevend tabletje geadviseerd ( dormenicum)hierdoor wordt je rustig en ontspannen.. het hielp in eerste instantie niet echt ( je zou heel moe worden ed,) en ik mocht niet meer alleen na het wc, maar ik werd niet moe en kon gemakkelijk naar de wc, maar ik merkte wel dat ik bijna geen angsten meer had en heel ontspannen naar de operatiekamer ging. Ik liet alles over me heen komen....
mijn vriend mocht de gehele tijd bij mij blijven en na de operatie mocht hij meteen weer naar me toe en dat was heel fijn> Tevens waren alle verpleegsters en zusters allemaal heel aardig en voelde ik me heel erg op mijn gemak bij hen.
ik mocht geen eten en geen drinken meer hebben na 12.00 uur sávonds... dus dat zou ik dan ook maar niet meer doen....
tevens heb ik een makkelijke broek meegenomen omdat dat lekker zat.........
de maandverband ed krijg je van het ziekenhuis......
achteraf is het allemaal heel erg meegevallen , ik was zo onder narcose en had niet door dat ik het spul al in me kreeg en kletste met de dokters mee... en voordat ik het doorhad was ik al weg..
na die tijd niet echt veel last gehad..2 dagen buikpijn en ik heb een week gevloeid, maar er zijn ook sommigen die bijna niet vloeien , dit verschilt per persoon
ik hoop dat ik het je een beetje heb kunnen uitleggen hoe het allemaal gaat...
lieve meid ik wens je echt heel veel sterkte toe, probeer het een beetje over je heen te laten komen en vraag alles wat je wilt weten en wat je niet snapt..
ze zijn echt allemaal heel lief voor je in het ziekenhuis.........
dikke knuffel to en bi