curretage

IK ben veel keer op deze forum in leve mij met wat bij jullie allemaal mij maken.Maar nooit heb ik ieman zeggen dat geloof IK NIET dat is voor mijn erg pijnlijk want ik heb met 14week een kind gehad met afwijken 8maand geleiden ik moet met weeien bevaling.EEN 25-1-05 was ik zwanger maar het vuchtje had geen leven meer. IK HOOP DAT JE NU MIJN BETER KAN BEGRIJPE. anoniem van 3-2-05 Dus ik ben gecurreteer op die daag.

en ik geloof je niet, je verhaal klopt niet met je andere verhaal en dit is toch niet lezen. Volgens mij neem je het forum in de maling, wat denken anderen?

ikzelf heb een hoop verdriet helaas mee moeten maken w.b.t kinderen krijgen (door vroeggeboorte 2 verloren) maar als mensen op dit forum ons in de maling nemen, VINDT IK DAT KNAP ZIELIG.
ikzelf ben v/h aprilforum
susan 28 wkn

OK IK ben niet NEDERLANDER maar ik probeer mijn best te doen om tog met de worden die ik kan mijn verhaal te doen. DANK U JUF.MAAR IK NEEM NIEMAND VAN DEZE FORUM IN DE MALING.IK heb al de bewijs van mij opnamen in de ziekenhuis, je woordt niet zo maar in de ziekenhuis opgenomen.ik ben meiforum.bedank voor je begrijp ik praat andere taal wel maar mijn is het zelft als jullie of mee.als ik het verhaal van jullie lees zie ik mijn zelf in.Ik heb 3 kinderen die waarom ook zo verdrietig als ik dus ik moet niet niemand in de maling nemen.IK ook een dag boek waar ik de echofoto's heb ik schrijf hoe ik deze manden voel.PIJN in verdrietig krijge met deze verlies in hoe ednk zomege over mijn verhaal .bedank voor wie mijn wel begrijnp dank.

Waar slaat dit allemaal op????????????
Dit is toch geen plek om zo tegen elkaar te doen. Mensen komen hier met hun verdriet!!!!! Hoe kan je nu zeggen of iets niet of wel klopt??????
En dit is zeer zeker geen plaats om iemand in de maling te nemen!!!!!!
Heb begrip voor ieder.

JA zeker dat dachte IK ook maar er zijn die het verdriet van ander niet willen weten.IK heb niemand in de maling genoemen maar JA ik ga niet meer dezelfde verhaal zeggen.God is voor wij IK MOET OP MIJN KNIE.

Terug
Bovenaan