curretage

Beste mensen.

Wilt u over deze moeilijke en vaak ook pijnlijke onderwerpen gewoon kunnen praten, ga dan naar www.oudersonline.nl
Hier hebben zij ook een forum waarop men over dit onderwerp kan praten. Hier worden ook direct de beledigende berichtjes verwijderd.

oke als het wel gewoon zo is dan biedt ik mij excuses aan, maar je moet mij ook begrijpen (kom v/h aprilforum) dat de laatste tijd vaak berichtjes worden geplaats die niet sirieus zijn, dus vandaar mijn reactie, omdat het mij gewoon ook pijn doet, zo ga je niet met elkaar om toch? Dus sorry bij deze,
susan

ik begreep je verhaal gewoon niet goed, realiseer ik me nu, maar helaas zijn er ook mensen tussen, die dingen zeggen wat niet klopt, en dat is gewoon jammer....
het allerbeste voor de toekomst.

Hoi allemaal,

Susan, goed dat je je excuses aanbiedt, helaas wel nadat je deze mevrouw behoorlijk verdriet hebt gedaan. Is het zo moeilijk om te accepteren dat buitenlandse vrouwen ook verdriet voelen na een miskraam, en dat graag kwijt willen? Ik vind het nogal cru van jullie allen om te denken dat het forum alleen voor jullie is en dat als je je niet goed verstaanbaar of leesbaar kunt maken, je gelijk maar geintjes zit te maken.
Ik vind jullie persoonlijk behoorlijk bot. Als het jullie zo dwars zit dat je niet kunt lezen wat CM schrijft, of je wilt die moeite niet nemen, reageer dan ook gewoon niet!!!
En zeker anoniem, je blaast zo hoog van de toren dat je niet in de gaten hebt dat je deze mevrouw na al haar verdriet ook nog eens volledig de grond in trapt. Hou lekker je mening voor je en laat een ander ook in zijn waarde.
Lieve CM, ik begrijp je volkomen, en ik kan je berichtjes wel lezen. Overweeg je nog steeds om je te laten steriliseren, want ik denk dat je daar echt goed over na moet denken. Dat zou wel betekenen nooit meer zwanger....
Heb je inmiddels je familie al ingelicht???
Blijf praten en schrijven want echt waar er zijn mensen die je wel serieus nemen.
Liefs en sterkte Linda (mama van 5 miskramen)

waarom ik dus zo reageerde was, n.a.v. reacties van anoniem en door eerdere vervelende opmerkingen op dit forum, en andere forums, dacht dat het dezelfde persoon was. realiseer me ook wel dat ik met mijn opmerking iemand pijn kan doen, maar andersom kan net zo goed ook...
liefs susan

Terug
Bovenaan