cursus samenbevallen

Wij hebben hem bij de eerste gedaan en het beviel goed, letterlijk en figuurlijk haha...
Gr. Anne-Marie

Hallo,

Wij zijn nu bezig met de cursus samen bevallen en vinden het erg verhelderend. Je wordt voorbereid op wat je zou kunnen verwachten. Ook doen wij puf oefeningen, maar als extra.

Vannavond hebben we weer een cursus avond. Dat vind ik wel een nadeel het is bij ons van 20:00 uur tot 22:00 uur, wat meestal uitloopt dan nog dik 20 minuten terug. Ben meestal tegen 21:30 uur op en ga dan naar bed. Lange zit dus en je bent dan ook met heel veel dingen bezig die je allemaal net gehoord hebt dat direct slapen ook niet wil lukken.

Vind het tot nu toe erg interessant en denk ook zeker hier wat aan te hebben als ik straks bevallen ga. De tips om te ontspannen, wat het belangrijkste is tijdens de bevalling zijn erg nuttig.

Zou wel graag willen weten waar je een vergoeding kunt krijgen, ons ziekenfonds betaalt namelijk niets, mits het medisch noodzakelijk is.

Groetjes jmak

Hoi,

Ik zit bij Agis en die vergoeden 75 euro per jaar voor een zwangerschapscursus (ik heb de comfortpolis) en 75%  met een totaal van 450 euro per jaar als het onder natuurgeneeskundig consult valt.(wij mogen kiezen wat er op de factuur moet)
Mijn man zit bij zilveren kruis en die krijgt de cursus voor 100% vergoed dus de factuur gaat die kant op. Het wordt dan wel onder alternatieve geneeswijzen geboekt. Kijk dus ff in je polis wat je daarvoor vergoed krijgt en vraag aan de cursusleidster dit op je factuur te zetten.

lfs ing

Terug
Bovenaan