cyclus 36 dagen of langer en toch zwanger?

Hey Meiden,

Ik vroeg met af of er hier meiden zijn die zwanger zijn geworden (op de natuurlijke manier) met een cyclus van 36 dagen of langer?

Ikzelf heb vorige maand een cyclus gehad van 36 dagen en het ziet er naar uit dat dat deze maand weer het geval gaat zijn (of langer) en daarom vroeg ik het me zo af .
Ik hoop op veel reacties natuurlijk!!

Groetjes Karin

Hoi hoi

Mijn cyclus is ook wat langer tussen de 32 en 35 dagen.

Ik ben nu zwanger van de 1ste wel 15 maanden moeten klussen maar gewoon zwanger op de normale manier.

groetjes Moi28

Hoi,
Even een hart onder de riem! Ik heb ook een cyclus van 35 dagen of langer... en ben 3 keer heel snel zwanger geraakt. De eerste keer na 2 maanden en de tweede en derde keer in één maand.... Het hoeft dus niks te zeggen.
Succes!
Groetjes, Noor

Hallo!
Misschien een domme vraag van mij, maar maakt het uit of je een lange of korte cyclus hebt?
Ik heb namelijk ook een cyclus van ergens tussen de 32 en 36 dagen en elke maand is het weer een verrassing hoe lang het deze keer duurt. Geen regelmaat dus...
Maar ik ben nu ruim 8 weken zwanger van ons derde kindje. Bij de eerste zijn we wel bijna een jaar bezig geweest, maar de tweede kondigde zich onverwachts aan en bij de derde was het na 1 keer al raak!
Groetjes

Hey!

Ik heb geen idee of het uitmaakt eigenlijk.... Ik heb zelf cycli gehad van 45. Ik ben er toen dmv  ovulatietesten achter gekomen dat ik pas op dag 32 ovuleerde. Bij de eerste was ik na 5 maanden zwanger, bij de tweede na 6 maanden en ovulatie testen, en bij de derde nu al na één maand, hahahah!

Liefs, marieke

hallo dames,
ik heb 9 rondes een cyclus van 32 dagen gehad....
toen opeens een ronde van 62 dagen en allerlei kwaaltjes, maar niet zwanger. de ronde hierna was ik zwanger..... omdat ik dmv tempen wist dat ik een late eisprong heb, teste ik op dag 33 en die was positief.
het maakt niet uit of je een lange cyclus hebt of niet. dan heb je gewoon een late eisprong. indien je niet zwanger bent geraakt, word je na 10 tot 14 dagen weer ongi.

groetjes,
Petra mama van Brenda en Samantha 06-05-2008

Terug
Bovenaan