Cyclus na miskraam.. ik raar er helemaal geïrriteerd van!

@mamajanssen
Daar had ze geen antwoord op... Kon per vrouw verschillen. Dus ik ben nu nog niets opgeschoten eigenlijk haha. Het enigste wat ik blijkbaar kan doen is afwachten, en de tijd kruipt echt voorbij..

Hey meis, allereerst wat heftig dat je ook een miskraam mee hebt moeten maken ? ik heb op 27-12 een miskraam gehad met 8+3 en dat was dan ook de eerste dag van de "cyclus" wat een ellende die nasleep.. ik heb ongeveer 6 dagen bloed verloren gelijk aan een heftige menstruatie, pijn was normaal nadat ik het vruchtje en weefsel kwijt was ? 31-12 een echo gehad en alles was "schoon" toen heb ik gemeenschap gehad nadat het bloeden gestopt was, fertiliteitsarts zei dat ik echt moest wachten tot dat stopte dan was de baarmoedermond pas dicht, vanaf cd22 tot cd28 had ik ineens weer bij elke keer toilet een druppel of 2 bruinverlies geen idee wat dat was ? op 31-01 na 5 weken ben ik naar feritiliteit gegaan om eens te laten kijken want er gebeurde maar niets, echo gemaakt 6mm gezin baarmoederslijmvlies maar geen eitje, bloed geprikt 4,8hcg en geen eisprong gehad volgens progesteron, advies over ander halve week terug komen, ik kreeg alleen hcg prikformulier dus ik gebeld of ze ook progesteron kon doen om te kijken of ik nu wel een eisprong had was geen probleem, ik terug op 11-02 om te prikken: hcg 2,4 progesteron 27, ik had dus een eisprong gehad maar geen idee wanneer ? 22-02 positief getest, ik ben dus weer zwanger! ❤️ Ik zou anders 8weken na mk pas mijn regels krijgen, dus kan lang duren voor je door kan maar kan dus ook positief uitpakken ?
dus ja ik denk dat je een eisprong kunt hebben tijdens het vloeien, maar ivm infectiegevaar zou ik dat niet proberen, je kunt een eisprong hebben met hcg in je lijf maar dan dusdanig weinig dat een ovulatietest daar niet meer op reageert en ja ik zou gewoon wachten met gemeenschap hebben tot het vloeien gestopt is.. 

Hoi,ik heb helaas hetzelfde meegemaakt. Ik was ik sept 10 weken zwanger toen ik een miskraam kreeg. Bij mij heeft het 3 maanden geduurd voor het bloedverlies ophield. Bloedverlies was inderdaad de ene dag minder, de andere dag meer maar (bijna) iedere dag wel een beetje. Het is mij niet gelukt om in die periode zwanger te worden. Ik had het er ook echt moeilijk mee en was gigantisch gefrustreerd. Ook bij mij was er niks te zien op echo’s. Het was een kwestie van afwachten.. na een gegeven moment verliep het bloedverlies zoals normaal tijdens een ongesteldheid (van veel bloedverlies naar iedere dag wat minder), daarna hield het op.ik hoop voor jou dat het bij jou anders gaat, heel veel sterkte en succes ?

Super bedankt voor jullie reacties! Dankje voor je info @WilKindje dat geeft mij al een stuk meer duidelijkheid.
Het afwachten is echt ellendig idd..
Vandaag heb ik toevallig eens een HCG test gedaan om te kijken of het hormoon al uit me lichaam was, en het streepje was echt zo minimaal dat er op eens in me op kwam dat ik toch maar even een ovulatietest moest proberen, om te kijken wat die aangaf.. En die was opeens knaldonker! Super positief dus, echt heel toevallig dus dat ik toch getest heb. 
Vorige week had ik ook getest maar die testen waren matig-positief en na het advies van de gynaecoloog gestopt met testen. Maar ik denk nu dus echt dat ik vandaag/morgen mijn eisprong zal hebben. Ik heb nu ook alleen nog bruine afscheiding en volgens mijn gynaecoloog was de baarmoedermond gesloten dus zou sex geen probleem zijn, dus we gaan weer even een gokje wagen. :D 

Terug
Bovenaan