Cyclus na zwangerschapsafbreking van 18 weken

<p>Hej allemaal, </p><p>Wie heeft er net als ik, helaas en ontzettend verdrietig en pijnlijk, de zwangerschap moeten afbreken? Wilden jullie daarna gelijk weer zwanger proberen te worden? Wanneer kreeg je dan je eisprong? En hoe verliep je cyclus? Is dat gelukt? Of hebben jullie nog de eerste menstruatie afgewacht? Of langer natuurlijk. Het schijnt dat je  zeer vruchtbaar bent, toch? </p><p>Ik ben gewoon heel benieuwd naar andere ervaringen. Ik ben zojuist bevallen van mijn zoontje van 18 weken. Hij was niet levensvatbaar. Ik moest daarna ook worden gecurreteerd. Maar de wens om zwanger te worden is heel groot. Helaas heb ik nu ook wel veel angst ontwikkeld dat het weer mis kan gaan... </p>
 
Wij hebben onze zwangerschap in maart met 14 weken ook beëindigd. Ons kindje was ook niet levensvatbaar. Ben na de bevalling ook nog gecurreteerd. 
Ik heb altijd een heel onregelmatige cyclus gehad en zo ging deze ook verder.
Na 6 weken 1e menstruatie,  toen 38 dagen, 44 dagen en nu 3 weken geleden een positieve test. 
Vind het heel spannend en ben toch minder enthousiast als de vorige keren omdat je toch bang bent.
 
 
Wow heftig zeg voor beide! Veel sterkte.. hoe zijn jullie er achter gekomen als ik vragen mag? 
Hadden jullie de nipt of combinatie test?? 
Normaal kan je het anders pas zien rond de 20 weken?? 
Liefs
 
Dankjewel Gebruiker10090055. 
En @Dekleinste dankje. We zijn er achter gekomen na de tweede echo. 
Toen in een rollercoaster van ziekenhuisbezoeken. 
 
 
Ons kindje is met 22+6 weken geboren, de bevalling is opgewekt. met de 20 weken echo bleek dat er afwijkingen gezien werden aan het hartje. Na een vruchtwaterpunctie bleek dat ons kindje triosomie 18 (Edwards syndroom) had en niet levensvatbaar is. 
Heftige periode. Mijn cyclus kwam gelijk weer op gang. 7 december bevallen en 28 december de eerste menstruatie weer. Kinderwens is erg hoog gebleven helaas tot op heden nog geen nieuwe positieve test gehad. 
 
 
 
Wij zijn er met de Nipt test achter gekomen. Ons kindje had ook trisomie 18.....
Bij ons was de wens voor een 2e kindje heel groot, en na dit, bleef die 'onvervuld' dus nog steeds heel groot..
 
 
Hoi, helaas ook herkenbaar voor mij daantje. Kwamen erachter door nipt, daarna de medische mallemolen ingegaan omdat verschillende uitslagen dubieus waren pas bij 20wk een definitieve uitslag en een week later zwangerschaps beëindiging. 
1e menstruatie 5,5w na beëindiging. Tot die 1e menstruatie veilig gevreeën hierna onveilig want de wens is nog steeds heel groot! Vermoedelijk heb ik eisprong precies 14d later gekregen, was n heftige en veel last van gehad, dag hierna ook korte bloeding gehad. Heb mogelijk ook een innestelingsbloeding gehad want precies 6dgn later weer n korte bloeding. 
Heb dit nog gevraagd aan mijn gyn en ze zei dat t idd zou kunnen. 
Heb dus t vermoeden dat mijn cyclus nu alweer aardig normaal is gezien de ongemakjes zich precies voordeden op de juiste momenten. Bevestiging heb ik over 3 a 4d dan menstruatie.. of niet :) 
Toen ik net zwanger was was ik heel relaxed tot dat we dus de mallemolen in gingen, nu ben ik alles behalve relaxed en nu al ruim n week gespannen of de menstruatie gaat komen en op tijd of dat hij uitblijft. 
Veel sterkte 
 
Ons meisje is vorig jaar januari geboren met 16 weken. Kwamen er achter met combinatie test, daarna vlokkentest en ernstig gehandicapt met hart problemen. 
Cyclus daarna duurde 6 weken. Na 2 menstruaties in mei weer zwanger. Dat helaas miskraam door domme pech. Curretage in juli. Daarna pas maart weer zwanger en nu aan het aftellen voor onze gezonde baby boy 
 
Terug
Bovenaan