Cyclus opeens langer dan normaal

<p>Hallo, Ik ben 25 mei gestopt met de pil om zwanger te worden van ons eerste kindje, ging hier natuurlijk heel nuchter in van dat doen we wel even…NOT. We zijn vergeleken met anderen misschien niet lang bezig maar elke keer die teleurstelling, maargoed denk dat iedereen die hier op het forum zit wel weet hoe dat voelt helaas. Ik had steeds een mooie cyclus rond de 33 dagen 1e cyclus netjes na stoppen van de pil naar 32 dagen ongesteld. 2e 30, 3e 33, 4e 33, 5e zit al op dag 41 en er is nog geen menstruatie of zwangerschap te bekennen nu al 3 x een test gedaan zo ook vanmorgen maar negatief. Wel toen dag 19 een donkere ovulatietest gehad, niet zo donker als die moet zijn maar dacht dat daar wel ergens het hoogtepunt lag van de LH waarde, want daarna werden de streepjes weer vager.  Heeft iemand anders dit ook meegemaakt? Meestal is het na een half jaar regelmatig, bij mij lijkt het nu onregelmatiger te worden…. of is dit normaal? Het lichaam is soms een raar iets.  Grroetjes </p>

Heel herkenbaar, ik had ineens 3 maanden geen menstruatie. Bij mij heeft het 1,5 jaar geduurd. 
Ik had er al eens van gehoord dus was bewust ruim op tijd gestopt met de pil, dus voor mij was dat geen probleem

Wat heeft 1,5 jaar geduurd? Dat het zo onregelmatig was of voordat je zwanger was. Vind het wel raar want had de eerste 4 cyclussen gewoon op tijd mijn menstruatie. Als het langer duurt is het helaas niet anders.

Groetjes SV 

Herkenbaar.. Ik ben in juni gestopt met de nuvaring. Gelijk heel regelmatige cyclus. Afgelopen maand ben ik een week overtijd geweest. En ook mijn ovulatie getest, menstruatie kwam 3 weken na positieve ovulatie. Sindsdien ook veel last van tussentijdse bloedingen. Momenteel weer mijn ovulatie aan het testen en ik verwacht de eisprong dit weekend. Ik weet ook niet hoe dit allemaal kan, maar ik ga er vanuit dat ons lichaam zich aan het 'resetten' is en nu pas echt ontpilt is wellicht. 

1,5 jaar voordat ik regelmatig ongesteld werd. Ik wou gewoon die prut uit mijn lichaam. Niet zwanger worden. Daar ben ik 2 jaar later pas mee begonnen. 
Hopelijk is het bij jou snel raak

@Gebruiker10107384 dankje, wacht het rustig af.

@Daniee XX zit nu al 24 dagen na mijn waarschijnlijke eisprong, heb nog nooi zo erg gehoopt om ongesteld te worden haha... misschien heb ik toch later me eisprong gehad en kont het gewoon later, of ik ben zwanger maar dat verwacht ik niet.

Dacht gisteren nou laat ik eens een ovulatie test doen. En opeens een knalpositieve Ovulatie test... die reageerd ook wel op het hcg hormoon. Ook vroege zwangerschapstest gedaan, deze was negatief. Later bekeek ik hem eens weer zag ik een heeel licht streepje. Wel na de afleestijd denk ik want ik heb niet precies 5 min gewacht dacht ik... hmm toch maar even kijken of mij ovu testen nu minder worden en dan heb ik blijkbaar wel gisteren bij toeval mijn eisprong gevonden, heb nu ook wel beetje zere buik dus het zou inderdaad mijn eisprong kunnen zijn.

T zal best kunnen zijn dat je nog aan t ontpillen bent hoor.. de ene heeft dat kort de andere ontzettend lang! Je lichaam is natuurlijk helemaal in de war.. Heb wel vaker gelezen als je t moment hebt dat je menstruatie langer duurt dan normaal en je t eenmaal word de aankomende eiersprong is die wonderen kan doen.. dat, dat de eiersprong is waar je echt weer goed zwanger kan worden.
succes en dat t maar snel raak mag zijn!

Terug
Bovenaan