Cyclus opeens langer dan normaal

Wel raar dat ik gewoon 4 keer wel een eisprong heb gehad, heb positeve ovulatie testen gehad waardoor ik dat weet en menstrueerde na 14 dagen na de eispron.

Zal wel nog met ontpillen te maken hebben denk ik dan. Vandaag ook wel last van me buik gehad zeurderig gevoel en vruchtbaar slijm. Zal wel een eisprong  overgeslagen hebben vorige keer. Wacht weer rustig 14 dagen af. Hopelijk is dit idd de goede eisprong waar ik zwanger van raak.

[quote quote=10265791]T zal best kunnen zijn dat je nog aan t ontpillen bent hoor.. de ene heeft dat kort de andere ontzettend lang! Je lichaam is natuurlijk helemaal in de war.. Heb wel vaker gelezen als je t moment hebt dat je menstruatie langer duurt dan normaal en je t eenmaal word de aankomende eiersprong is die wonderen kan doen.. dat, dat de eiersprong is waar je echt weer goed zwanger kan worden. succes en dat t maar snel raak mag zijn![/quote] Je hebt helemaal gelijk gehad. Ongesteld geworden op 1 dec na 59 dagen, positieve ovulatie test op 15-12 en nu morgen 5 weken zwanger! Mijn lichaam moest toen blijkbaar ff echt resetten.

Terug
Bovenaan