cyclus van 45 dgn

Hoi meiden,

Ik ben eindelijk ongi, niet dat dat zo leuk is maar na 45 dagen vond ik het wel leuk (ik had er nl al 3 testen doorheen gejaagd en allemaal negatief, dus was het gewoon wachten tot het begon. Dit was mijn 2de ronde, in ronde 1 werd ik na 41 dgn ongi. Zijn er meiden bij wie de cyclus ook steeds langer werd?

Ik hoop dattie de volgende ronde eigenlijk weer richting 41 of daaronder gaat. Ben wel begonnen met teunisbloemolie, maar dat heeft nog niet echt geholpen dus.

Liefs Muizeke

he hallo mijn cyclus schommelen heelerg, de vorige was 41 dagen nu zit ik al op 46 dagen en nog geen rd, heb al 2 testen gedaan en allebij negatief, dus ik w8 nog ff af, ik zit nu nog in ronde 4 ben half november gestopt met de pil , xxx suzette

heel veel s6 verders

Hoi!

Toen ik stopte met de pil heeft het ruim 3 maanden geduurd voor mijn eerste menstruatie. Daarna netjes 2 cyclussen van 35 dagen, daarna ruim 9 weken! En nu heb ik mijn NOD 23 april. Tis dan de eerste keer dat mijn cyclus korter is.... tis echt niet te voorspellen hoor! Ik hoop voor je dat je volgende cyclus korter is of dat je zwanger raakt natuurlijk! Teunisbloem kan zeker helpen, slik het zelf ook samen met monnikspeper een eenhoornwortel. Lijkt bij mij aan te slaan!

Succes!

Imme xx

Hoi Imme en mrs4hugz

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben, als ik dan lees van iemand met een mooie cyclus van 28 dgn, daar was ik eigenljik ook vanuit gegaan nadat ik met de pil stopte, stond er niet eens bij stil dat het ook veel langer kan duren. Kan me nu ineens wel herinneren dat toen ik 16 was mijn ongi een keertje een hele zomer uitbleef, dat vond ik toen niet zo erg, maar ik hoop niet dat dat nu weer terug gaat komen. Ik heb bijna 10 jaar de pil geslikt en heb ook helemaal geen herinnering aan hoe hij liep voordat ik de pil slikte, misschien is  meer dan 40  dgn voor mij wel normaal. Hoop alleen wel dat ik wel een eitje aanmaak, want als je boven een bepaald aantal dagen komt (heb ik heir gelezen) dan kan het zijn dat je dat niet eens doet.

Imme nog een vraagje: je had het over monnikspeper en nog iets... ben de naam even kwijt, is dat ook om de cyclus korter te krijgen? En wat doet het dan precies?

Liefs Muizeke

Hoi Muizieke,

Eenhoornwortel. Deze helpt je eierstokken te stimuleren tot een eisprong. En helpt om de menstruatie regelmatiger en korter te maken. Verder doet monnikspeper ook de cyclus helpen te verkorten en gaat overmatig bloeden tegen. Had de laatste menstruatie idd veel minder bloed dan normaal!!

Imme xx

oja, moet wel zeggen dat het natuurlijk allemaal homeopatisch is en dat niets bewezen is van deze pillen dat ze echt helpen, maar baad het niet schaad het niet toch? En heb wel gelezen dat het bij sommige echt wel helpt, bij andere ook weer niet! Maar tis het proberen waard toch? Heb zelf goede ervaringen tot nu toe!

Ha Imme,
Bedankt, ik wil alles proberen om tot het gewenste resultaat te komen, waar kan je dat spul kopen? De teunisbloem heb ik nu bij het kruidvat gekocht. Ik bloed nu trouwens ook veel meer dan met pil, en echt veel donkerrood, brrrr, maar gelukkig doet mn systeem het wel zonder de pil, daar ben ik al wel blij mee!

Hoi!

Ja, ik bloedde eerst ook heel veel! En veel krampen! alleen afgelopen keer niet, heel iets rood met meer bruinverlies. Misschien dat het met die pillen te maken heeft. ik haal alle drie de pillen, eenhoornwortel, monnikspeper en teunisbloem bij de Gezondheids Winkel. Tis wel prijzig hoor!

Liefs Imme

Terug
Bovenaan