cyclus van 45 dgn

Hai Muizeke,

Mijn cyclus is ook een tijd zolang geweest, maar wordt nu toch weer korter, misschien is er toch nog hoop.
Toen ik net gestopt was (dec. 2005) had ik een paar maanden keurig een cyclus tussen de 28-32 dagen. Toen ineens twee maanden overgeslagen (meer dan 60 dagen)  en daarna  56  - 51 -  42 - 40 dagen. Het blijft onregelmatig maar  wordt  wel weer steeds meer 'normaal'. Ben inmiddels onder behandeling bij gyn. en we gaan mijn cyclus regelen met Clomid vanaf de eerst volgende cyclus.
Het kan dus alle kanten op, ik hoop voor jou dat je ook steeds kortere perioden krijgt.

Groetjes, Amber

Hoi Amber,
Ja het kan dus nog alle kanten op met mijn cyclus, ik vind het wel vervelend dat ik niet meer weet hoe mn ongi liep toen ik 15, 16 was, ik slik de pil al bijna 10 jaar (ben nu net 27) dus het kan goed zijn dat ik voorheen ook rond die 40 dagen zat. Maar dan lees je van die verhalen van 28 dgn, dan kan je jezelf dus elke maand op de nod-lijst zetten, dat gaat bij mij nog niet helaas pindakaas, ik moet gewoon wat meer geduld hebben
Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test krijgen.

xxx Muizeke

Hallo allemaal! Ik snap helemaal niks van het cyclus berekenen, maar zie dat ik niet de enige ben met onregelmatigheden. Ben in december vorig jaar gestopt met de pil 20-12 ongi gehad. Toen kreeg ik het de 31ste van januari pas! Daarna 3maart en nu op 10 april weer ongi. Ik denk laat ik eens kijken op Babybrabbel hoelang zo'n cyclus nou moet duren en wanneer je dan het beste kan klussen. Bleek dat ik eerst een cyclus van 30dgn ofzo had en nu al 37 is dat niet veel te lang??? Maar ja als ik dan lees van 45 dgn jeetje.. nou ik hoop dat het allemaal goed komt. Kan wel naar de dokter gaan maar ja wat kan die zeggen denk ik dan.. Heeft iemand nog een tip?

Alvast bedankt! Sorry voor het lange verhaal..;)

Groetjes Daniella

Terug
Bovenaan