cyclus van meer dan 40 dagen is dat normaal????

hoi hoi weer een   nieuwe topic van mij hahhaha

heb een vraagje is een cyclus van 41 a 42 dagen lang? want dat was de laaste cyclus van mij ik nu heb ik een nog langere cyclus zit nu op dag 45, heb 2 testen gedaan en waren allebij negatief, is dit normaal of niet?

Hoi,

Ik had vele rondes met 28 dagen en de afgelopen 2 rondes cyclussen waren 39 dagen. Dinsdag neem ik contact op met m'n HA. Heb door die onverwachtse omslag vele testen er tegenaan gegooid...tja, ineens overtijd, maar helaas, bij mij in ieder geval. Ik hoop voor jou dat er iets anders loos is!

Liefs Lientje

he hallo ja, ik vind het gewoon heel raar waarom me lichaam zo doet, vllgens de testen ben ik niet zwanger dus, ik zit gewoon op de rd te w8, is dit normaal dan of niet?

Hoi (iets met m4? en hugz?, sorry weet het niet meer),

Toen ik net stopte met de pil, nu bijna 1,5 jaar geleden, had ik een paar maanden een cyclus van 30 dagen.
Daarna veranderde dat al snel in een chaos.
Van 34 dagen tot 3,5 maand lopen de cyclussen nu. De laatste was 66 dagen.
Weet dus nooit waar ik aantoe ben.
Kan me ook moeilijk in een nod lijst van een maand zetten, want ik heb geen flauw idee!!  
Ben bij de ha geweest met de vraag: IS DIT NORMAAL??
Antwoordt: Als je aan de pil bent geweest heeft je lichaam in sommige gevallen  soms 2 jaar nodig om weer in een normale cyclus te komen.
Ga ervan uit dat dit bij mij het geval is, helaas.
Wil je niet bang maken hoor, iedereen is anders gelukkig.
Maar hoelang ben je al van de pil af?

Liefs Linda

ik ben sinds half november gestopt met depil vorig jaar, maar volgens mij als je 3 en halve maand niet onegsteld bent geweest vind ik dat heel raar en eng want dat is niet goed dat betekent dat je in die tijd geen ei sprong heb gehad en dat is niet normaal, ik heb 2 weken voor mijn nod mijn ei sprong gevoeld, dus ik snap het gewoon niet, xx
suzette

Hoi,

Toen ik op een gegeven moment een cyclus had van 56 dagen en daarna 85 dagen  ben ik bij de huisarts geweest en die heeft me doorgestuurd naar de gyn. Nou had ik weliswaar ook een schildklierprobleem, maar mijn dokter zei dat het niet normaal is als je zo lang niet ongi wordt, waarschijnlijk heb je dan ook geen eisprong.. Ik zou toch eens een afspraak maken als het nog veel langer gaat duren...

Ik ben nu wel zwanger geworden met een cyclus van 42 dagen, dus het kan wel! ;-)
Succes!!

Liefs Anne!

thnx voor je reactie , maar ik heb wel een eisprong gehad want ik voelde hem voor de eerste keer, ik had gewoon een ongi pijn , en last van me rug en zo , maar ik werdt niet ongi, mijn laaste nod was 16 februarie, dus de maand maart heb ik overgeslagen als ik het goed heb dan of niet?

greetz suzette

Terug
Bovenaan