cyclus van meer dan 40 dagen is dat normaal????

Hoi hoi,

ook ik zit in ditzelfde schuitje ...
Wij zijn vanaf Mei vorig jaar gestopt met de pil en ik heb van Mei t/m December een mooie regelmatige cyclus gehad van tussen de 30 en 35 dagen.
Na mijn ongi in December had ik opeens een cyclus van 64 dagen???
Ik heb toen na een aantal negatieve testen contact met mijn huisarts gehad en deze heeft een urinetest gedaan.
Ook deze was negatief, dus ik was idd niet zwanger.
Mijn huisarts vertelde mij toen dat het kan voorkomen dat je lichaam een ongi overslaat.
Als ik die 64 dagen door tweeen deel kom ik dan ook gemiddeld uit op twee keer 32 dagen, dus dat leek mij ook wel mogelijk!
Nu heb ik dag 56 er al weer opzitten zonder de rd in het zicht.
Ga nu morgen toch weer contact opnemen met mijn huisarts.
Er moet toch een rede zijn voor deze lange cyclussen?!
Misschien is het fijn om elkaar op de hoogte te houden over eventuele huisartsbezoeken en reakties van de huisartsen?
Iedereen suc6 en het klinkt misschien raar, maar ik hoop dat die rd snel in zicht komen! (als we toch  niet zwanger zijn, dan  liever die rd maar  )

Groetjesss,
Ashley.

daar ben ik het helemaal mee eens ik w8 nog tot vrijdag zoniet ga ik die week daarop naar de HA en vragen wat dat nou precies in houd want, ik wordt er zo onzeker door, heb al 2 keer een test gedaan allebij nega dus, liever RD als het niet zwanger is, xxxxxxxx

hoi mrs4hugz,

Hier nog een lotgenootje als je dat zo kan noemen, ik ben in januari gestopt met de pil en heb pas 1 ongi achter de rug (bij 41 dagen). Ik zit nu dus pas in ronde 2 en vandaag op dag 45 lijkt er een ongi aan te komen, maar niet met de gebruikelijke hoofd en rugpijn die ik met de pil wel had. Wel al een hele week bruine afscheiding.  Ik weet niet of dit bij het ontpillen hoort (die heb ik wel  9 jaar geslikt), maar ik heb mezelf voorgenomen nog een ronde af te wachten of het allemaal wat normaler wordt en anders even met mijn huisarts contact op te nemen. Met de pil werd ik altijd exact hetzelfde ongi, daar kon ik de klok op gelijk zetten, dus ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat dat na het stoppen ook wel zo zou zijn... nu ik hier wat langer meelees weet ik inmiddels dat dat allemaal niet zo vanzelfsprekend is.

Liefs Muizeke

Hallo allemaal!!

Toen ik twee jaar geleden half januri stopte met de pil werd ik pas half April ongesteld. Ik had verwacht dat het dus wel even zou duren, maar direct daarna was ik zwanger!! Ik ben half Februari van dit jaar opnieuw gestopt en tot heden nog geen ongesteldheid gehad, maar maak me niet echt zorgen. Volgens mij kan het wel even duren voordat je lichaam zelf de draad weer oppakt.
Succes ermee!!

nou om eerlijk te zijn na het stoppn van d pil ben ik gewoon ongesteld geworden wel onregelmatig maar die voelde ik van te voren aan komen, nu deze maand niet 16 februarie was de laaste nod tot nu toe, heb nergens geen last van ook geen voor tekens maar ook geen bruin of witte afscheiding dus, ik weet dat ik overtijd kan zijn en onregelmatig is maar zo lang vind ik wel te lang duren eigenlijk,

Hoi,
Morgen om 11.40 uur heb ik een afspraak bij de huisarts!
Moet eerlijk toegeven dat ik wel een beetje zenuwachtig ben
Zit nu op dag 58 zonder RD en ik weet niet of het door de zenuwen komt, maar ik heb zo het gevoel dat ik vannacht ongi ga worden???
Zal je altijd zien, ga je naar de huisarts omdat je ongi uitblijft ...  
Ach, ik wil toch wel graag weten waarom ik nu opeens (na bijna een jaar met de pil te zijn gestopt) van die lange cyclussen heb?!
Ik hou jullie op de hoogte

Groetjesss,
Ashley.

oke ik hoop dat het niks ernstig is ik w8 nog ff af tot het weekend dan misschien weer een test en als die nega is en nog steeds geen rd dan ga ik ff naar de huisarts ik lees het wel hoe het is gelopen oke

xxx suzette

he hallo ik izt nu op dag 46 en nog geen rd, hoe kan dit komen? heb zo als de meeste gelezen hebben 2 tetsen gedaan en allebij nega, zal ik nu weer een test doen of niet moet ik w8 ?

Terug
Bovenaan