Cyclus van slag na stoppen met de pil

Ik weet dat het binnen een jaar regelmatig moet zijn. Zelf zit ik met het probleem dat mijn menstruatie al bijna 6 maanden uitblijft. En ik mag volgende week terug komen voor een doorverwijzing.
 
Hey gebruiker 89,

Wat ontzettend naar dat het zo lang uit blijft! Vreselijk die  onzekerheid. Wel fijn dat het serieus wordt genomen en je wordt doorverwezen.

Het moet idd binnen een jaar normaal zijn. Daarom sturen ze je meestal pas na een jaar door, maar jeetje als je de gene bent die een jaar moet wachten... Wat duurt een jaar dan lang...

Ondertussen ben ik alweer ruim 2 weken beetje ongesteld... Hmpf...

Had me voorbereid  op zware ongesteldheid zoals voor ik aan de pil ging. Veel kramp, veel bloed... Elke maand even balen als je toch weer ongesteld wordt... Niet op dit... Misschien maakt dat me ook zo gefrustreerd...

Succes gebruiker 89, ik hoop dat je snel wat wijzer bent.
 
Fijn dat je toch weer een bloeding hebt gehad! Ik hoor van meerdere mensen dat het minder is geworden met de klachten zoals de krampen en bloeding enz. Sommige merken er helemaal niets meer van dat het eraan komt.

Ik weet volgende week meer als ik bij de gyn ben geweest.
 
Hey gebruiker 89,

Hoe was het bij de gynaecoloog?

Hoop dat je een stapje verder bent en duidelijkheid hebt.

Ik zei in mijn laatste bericht dat ik ruim 2 weken ongesteld was, daarna het  2 weken niet geweest en nu alweer 2 weken ongesteld... Zat wel precies een maand tussen de eerste dag van de vorige menstruatie en deze, alleen duren  ze onwijs lang. Maar deze periode wel voor het eerst enkel rood gevloeid. Geen bruine of zwarte dagen meer.

Ben wel deze maand gestopt met folium. Was er echt even helemaal zat van...

Ben heel benieuwd hoe anderen hier mee om gaan!

Ondertussen lijkt er een baby boom te  zijn in mijn omgeving. Sinds dat ik ben gestopt met de pil al 4 vrienden die vertelden dat ze in verwachting zijn!

Gun <span style="line-height: 1.5;"> het ze allemaal onwijs maar wel frustrerend aangezien niemand binnen onze vrienden kring nog kinderen heeft en het precies op dit moment blijkbaar bij iedereen gaat spelen! En ze allemaal binnen 3 maanden na stoppen met de pil in verwachting waren... En het bij ons nog niet zo ver is... </span>
 
Ik heb bij de gyn alleen pas een gesprek gehad om de vragenlijsten door te nemen, bloed laten prikken en deze week een zaad onderzoek. Volgende week terug komen voor een gesprek met de gyn zelf voor uitslagen en een inwendige echo. Dan weet ik pas meer helaas.

Wat vervelend dat je zulke lange periodes ongesteld blijft zeg! Hopelijk is het de volgende keer een stuk korter!

Hier zie ik ook overal mensen die zwanger zijn en dan is het idd erg frustrerend als het zelf niet lukt!
 
Terug
Bovenaan