Cyste, wat kan ik verwachten?

Gebruiker, was je vanwege pijnklachten naar de gynaecoloog gegaan?
Ik herken wat je zegt, ik wilde hem ook zsm weg hebben!  De artsen wilde dat echter toen niet. Ik had toen een vroege miskraam en ze dachten bij de echo dat die cyste het vruchtje was en daraom mogelijk vanzelf weg zou gaan maar dat ging ie niet! Ze gingen pas opereren toen hij scheurde. 
Ik weet niet of het een zwangerschap in de weg kan staan, het kan misschien de doorgang wat belemmeren? Vraag of ze daar goed naar willen kijken. Als je eilers gewoon vrij zijn, kun je gewoon zwanger worden!! Nogmaals, dat schijnt heel vaak voor te komen.
Zijn jullie al lang bezig?

Door onze zwangerschapswens zijn wij erachter gekomen dat ik een cyste heb. Bedankt voor je goede opmerking/vraag voor de gyn over de eileiders, ga ik zeker meenemen met onze vervolg afspraak.

Wat heftig dat je een vroege miskraam had! En dat ze pas gingen opereren toen hij scheurde! Ben je na de operatie wel zwanger geworden? Wij zijn nu een jaar bezig.

Dit is afgelopen zomer gebeurd, daarna moesten we een tijdje wachten met proberen ivm operatie en medicatie die ik had gehad. Nu helaas nog niet zwanger. We zijn nu ruim 1,5 jaar bezig. Omdat ik 2x een vroege miskraam heb gehad gaan ze er van uit dat ik wel zwanger kan worden... En dan komt de teller weer op 0 te staan. 
Ik merk de afgelopen weken wel een groeiende behoefte om er over te praten, ik lees veel mee op het forum. Mijn omgeving wil ik er ook niet altijd tot in detail mee lastig vallen...
Als we dit voorjaar 2 jaar bezig zijn misschien toch maar eens verder naar laten kijken.

Voor jullie ook eerste kindje?

Lijkt mij een heftige en zware periode! Volgen ze je nu wel in het ZH? Dat ze bijvoorbeeld je cyclus volgen? Of zeggen ze gewoon, je moet het eerst zelf proberen ondanks de miskramen? Het liefst wil je natuurlijk dat ze iets gaan doen zodat je 'extra' hoop hebt dat je zwanger wordt.

Voor ons inderdaad eerste kindje. Hoop dat we in ons vervolg afspraak bij de gyn meer info hebben. En duim toch echt wel dat ze de cyste wel gaan halen. 

Hoi, 
Nee ze volgen ons niet, ik heb verder ook gewoon een regelmatige cyclus. Mocht dit een 3e keer gebeuren (vroege miskraam) dan ga ik wel aan de bel trekken. Of als het deze zomer nog steeds stil is...
Ik ben benieuwd wat ze zeggen bij je vervolg afspraak.
Laat je het weten op t forum? Succes!
Groetjes D35

Ik duim voor jullie dat jullie snel een positieve test mogen hebben!

Zelf heb ik ook een hele onregelmatige cyclus helaas (ik denk nu dat dat ook komt door de cyste) . Over 1,5 wk (15 jan) hebben wij weer een nieuwe afspraak, ik laat weten hoe het gegaan is. 
Groetjes 

Hoi D35,
Ik heb eerder bericht over het verloop. Volgende week moet ik bloedprikken, een week na ovulatie. Vervolgens moet ik de 2e dag van mijn volgende menstruatie ook weer bloedprikken. En gaan ze in mijn volgende cyclus mijn cyclus volgen met echo's. Om zo te zien wat de cyste doet tijdens mijn cyclus.
Zodat ze dan kunnen beoordelen wat het beste is om te doen. Helaas dat ze de cyste nog niet weg gaan halen. 
Maar we gaan het meemaken wat er gebeurt. 

Gebruiker, fijn dat ze je wel zo secuur volgen!! Ze maken het vaker mee... Je vertelde dat je vrij onregelmatig bent, hoe weet je dan dat je volgende week je ovulatie hebt? En mag je evengoed wel proberen zwanger te worden?
Succes!! En thanks voor de update :)

Terug
Bovenaan