Hallo allemaal! Ik ben Cindy, 27 jaar, en sinds vier maanden proberen mijn vriend en ik zwanger te worden. Omdat ik een behoorlijk onregelmatig cycles heb, heeft de huisarts mij al doorverwezen naar de gyna, omdat hij vermoedde dat ik PCO zou hebben. Dit houdt in dat je cystes hebt in de eierstokken, waardoor je mogelijk verminderd vruchtbaar bent. Nu ben ik bij de gyna geweest en op de inwendige echo zag hij idd cystes zitten. Hij vertelde dat ik "luie eierstokken" (zo noemde hij het) had en dat het misschien daarom wat langer zou kunnen duren...
Wie herkent zich in mijn verhaal, of wil er wat over kwijt? Ik menstrueer zo om de 5 tot 8 weken. ik heb nog nooit iets gevoeld van een eisprong. Vraag me af of ik die wel heb (schijnt vaker voor te komen als je een onregelmatig cycles hebt...).
Groetjes Cindy
Wie herkent zich in mijn verhaal, of wil er wat over kwijt? Ik menstrueer zo om de 5 tot 8 weken. ik heb nog nooit iets gevoeld van een eisprong. Vraag me af of ik die wel heb (schijnt vaker voor te komen als je een onregelmatig cycles hebt...).
Groetjes Cindy