cystes, pco, luie eierstokken...

Hoi Caroline, wat fijn dat jullie een zoontje hebben gekregen mede door de hulp van Clomid. Ik vraag me ook af of ik wel een eisprong heb. Ik voel er in ieder geval niks van. Niet dat dit perse moet, maar goed...
Ik hoop voor jou ook dat je spontaan zwanger wordt van je tweede kindje...!
Heb je trouwens last van bijwerkingen gehad van Clomid?
Ik heb mijn NOD dit weekend gehad denk ik, maar het kan ook goed aankomend weekend zijn, of zelfs het weekend erna. Lastig hoor, want zo weet je nooit wanneer je over tijd bent! En dus ook niet wanneer je kunt testen! Had jij dat ook?
Voordeel is dat wanneer je wel zwanger bent, je volgens mij al meteen "gratis" een aantal weken verder bent dan normaal...
Groetjes Cindy

Hoi Cindy.

Ik heb wel wat bijwerkingen van de clomid gehad. Met name hoofdpijn, emotioneel zeer instabiel en opvliegers. Verder viel het wel mee, en het is voor een goed doel. Ik liep toen al bij de gyn, dus er werden om de haverklap echo's gemaakt om te kijken waarneer mn eisprong was. Dat wist ik dus wel aardig. En op een gegeven moment moest ik bij de gyn komen rondom mijn NOD, dus toen is er een test gedaan en die was positief! Zo wist ik het dus. Ik had nog helemaal nergens last van of zo.
Voor ik bij de gyn was heb ik ook heel veel negatieve testen gedaan. Zeer frustrerend dat je niet weet waarneer je overtijd bent. Nu ga ik niet meer testen! Ik merk vanzelf als ik zwanger ben denk ik zo.

Succes, ook met wachten, kan heel frustrerend zijn.

Caroline

Hoi Caatje,

ik heb gisteren toch maar getest (mijn vriend was jarig, leek me zo'n leuk cadeau). Wat ik al vermoedde was zo: negatief. jammer, maar we blijven volhouden! Ik ben nog maar een paar maanden bezig en al vind ik het erg jammer, ik voel me niet verdrietig ofzo. Maar hoop natuurlijk wel dat het de volgende keer wel raak is. Hoe zou dat zijn??? Lijkt me zo raar. Liefs, Cin

Terug
Bovenaan