<p>Morning!</p><p>Hier een vraag die ik echt alleen zelf kan voelen/beantwoorden, maar toch vind ik inzicht en ervaringen van andere moeders fijn. Ons zoontje is eind nov'19 geboren, nu dus ruim 10 maanden. Om ons heen begint 'de tweede ronde' (huh, we waren toch net bevallen??) en zelf moest ik er echt nog niet aan denken maar nu doe ik dat toch.</p><p>Met manlief over gehad, ik vind 2 jaar ertussen ideaal maar hij wil geen winterbaby meer (rare tic, ik kom er niet achter wat dit is maar kom er niét doorheen...). Dus: ga je voor minder dan 2 jaar leeftijdsverschil of 2.5 jaar? Voor de kindjes is dat eerste leuker. <br />Voor ons als stel en mij als persoon is het tweede denk ik fijner. Ik vond zwanger zijn gewéldig, maar het lijkt me heftig om 2 van zulke kleintjes te hebben: of maakt dat half jaar dan ook niet meer uit? Ervaringen
? Tevens voelt het zo dichtbij om over paar maanden alweer aan nr.2 te beginnen: het lijkt allemaal nog zo kort geleden! Alsof we aan het 'proppen' zijn. En ik geniet nog zooooo intens fulltime van Max, hij voelt echt nog als mijn kleine baby.</p><p>En dan altijd nog de vraag: hoe lang gaat het duren? Bij Max was ik de eerste ronde zwanger maar wie weet duurt deze langer. En ik ben nu 33,5 jaar. Stel ik wil nog een derde...<br />Ik dacht altijd dat dit proces vanzelf zou gaan, maar het blijkt toch een dilemma! </p><p>Dank voor het lezen van deze hersenspinsels!</p>