d-day

Hoi Tesje hier nog iemand ben ook niet ongi geworden ben nu ook twee dagen overtijd maar negatief getest!!!

Ben wel benieuwd hoe het nu bij jouw is? hoop dat je niet ongi bent en heb je al getest???

IK ga over een paar daagjes nog maar eens testen!
Groetjes dessie

Hallo meiden!

Nog steeds niets. Wel af en toe pijn in mijn buik dus ik snap er niets meer van. Wat speelt er zich af daarbinnen???? Ik heb vanmiddag een test gekocht. Ik ken mezelf, één deze momenten ben ik het zat en wil ik het gewoon weten!

Wat erg dat je ongesteld bent geworden, joepie. Het moet elke maand een grote teleurstelling zijn voor jullie. Ik hoop dat de gyn vrijdag met een plan de campagne komt. Houd je ons op de hoogte?

Dessie, spannend hoor. 2 Dagen overtijd klinkt goed. Alleen die negatieve test is jammer. Maar verder duimen, he?!!!

Groetjes,

Tessje.

Hoi hoi,

Vandaag d-day!! Ben benieuwd. Ben nog niet ongi geworden. Spannend!!

Hoe is het bij jou Tessje. Heb je de test al gedaan?

Gr Johanna

Hoi hoi,

Ja, ik heb getest....en ben me rot geschrokken: positief! Dat had ik niet verwacht!

Johanna, ik hoop voor jou dat je niet ongi wordt en we samen op gaan lopen hahaha.

Groetjes,

Tessje.

Hoi Tessje,

Whouw joh Gefeliciteerd. Ben echt blij voor je!! Hoop dat alles goed mag gaan. Is het trouwens je eerste of heb je al meerdere kindjes.

Tja...maar ik hoop het ook, maar verwacht echt helemaal niks. Voel ook helemaal niks. Bij mijn zoontje was ik moe, zere borsten ect.

groetjes

Hoii Tesje Van Harte Gefeliciteerd!!! Superrr voor je zeg.

En ik hoop voor jouw ook dat het gelukt is johanna, hier zijn vandaag de rode duivels op komen dagen dus ga dr volgende maand weer opnieuw proberen!

Groetjes Dessie

Hoi Hoi Dessie,

Ik kan met je mee doen. Vanacht zijn die rode duiveltjes ook bij gekomen. Helaas!! Op naar ronde 6 en misschien iets meer proberen te klussen.

Maar soms wel eens lastig. Draai namelijk ook slaapdiensten en dan ben ik niet thuis en mijn man is ook vaak laat thuis en moe van zij werk (tja...vrachtwagenchauffeur)

Kunnen we elkaar nog moed in spreken

Groetjes Johanna

Terug
Bovenaan