Daag dames

Als je een bericht plaatst kan je reacties verwachten en die hoeven natuurlijk niet allemaal overeen te komen met jouw ideeën. That's life!

Als je overigens zo slecht tegen kritiek kunt zal ik als ik jou was geen berichten meer plaatsen waar mensen hun mening op kunnen geven.
 
Sandy, goeie gouden tip van je moeder, maar denk je nou echt dat je jezelf niet de schuld gaat geven als je je hele zwangerschap gerookt/gedronken hebt en je kindje mankeert wat? Ja, het kan iedereen overkomen, maar dan weet je niet of je het had kunnen voorkomen. Denk dat dat altijd in je achterhoofd blijft ronddwalen.
 
Sharon,

Ik heb ook gereageerd onder jouw berichtje, maar heb je nergens voor uitgemaakt en nergens op aan gesproken. Ik drink zelf sowieso al heel weinig, dus ik zie zelf gewoon het nut van een glaasje wijn niet in nu ik zwanger ben. Dat een ander dat wel doet vind ik geen enkel probleem. Het is inderdaad een beetje beladen onderwerp. Bijna net zo erg als roken. Zet maar es een berichtje neer dat je zwanger bent en nog rookt .... dan kun je echt hele preken verwachten! Kom op meid, blijf lekker schrijven joh. Het is allemaal niet zo serieus bedoelt als je denkt. Geniet lekker van je zwangerschap, zo nu en dan een wijntje en ook van dit forum!

Groetjes,
Jacqueline
 
kom op zeg,iedereen doet bewust of onbewust wel eens iets wat je misschien beter niet kunt doen!!! Ik heb van de week een heerlijk broodje filet gegeten,noem mij maar een egoist of onverantwoordelijk,het zal mij een zorg wezen wat men er van vindt,en zo moet jij ook denken!!! ik heb in mijn vorige twee zwangerschappen ook wel eens wat gedronken voor de gezelligheid hoor...nu nog niet,maar gewoon omdat er geen gelegenheid was,en mijn man niet drinkt dus trek ik ook geen fles voor mezelf open!!Maar als ik een feestje heb...waarom niet!!! Gewoon doen waar jij zin in hebt,schijt aan een ander!!!!

groetjes!!!
 
Schijt aan iedereen en je kindje dus ook? Je kan je toch wel een paar maanden inhouden? Wat zijn nou 9 maanden op een mensenleven?

Ik heb ook heeeeeeeee veel zin in filet, carpacio, rosé, vieze kazen etc. maar ik denk niet dat het anders smaakt als ik nog even een paar maanden moet wachten.

Inderdaad moet iedereen het zelf weten, maar met 'schijt aan een ander' heb je dus ook schijt aan je kindje.
 
Af en toe ben ik op deze forum te vinden en eerlijk is eerlijk ik ben het met je eens dat er inderdaad heel veel reakties bij zitten waarvan ik denk moet dat nou zo het oke ieder zijn mening maar men staat ook niet te wachten op allerlei meningen die je voor alles en nog wat uit maakt want als ik heel eerlijk ben denk ik dat iedereen wel eens iets doet in de zwangerschap waarvan je weet dat dat niet goed is voor jezelf of de baby maar dat maakt je niet gelijk een egoist hoor oke ikzelf doe alles wat ik ook maar kan om mijn zwangerschap goed te doorstaan maar hoe vaak ik op internet of in die leuke maandbladen lees dat af en toe een wijntje geen kwaad kan en dat ze het zelfs aanraden als je niet kan slapen door voorweeen of ontsluitingsweeen dan denk ik dat datniet geschreven zou worden als dat niet zo zou zijn bovendien als je teveel fruit of groente neemt is dat ook niet goed alles wat je in overdaad doet is niet goed en beter een glasje wijn heel af en toe als elke dag een paar sigaretten of wat dacht je van de stress die veel zwangere vrouwen hebben vooral als ze moeten werken en al meerder kindjes hebben(niet verkeerd bedoeld hoor) Dus maak je niet druk over de meningen van somigen het zegt meer over hun dan over jou. groetjes linda
 
Terug
Bovenaan