Daan is geboren

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, Daan. Leuke naam, hadden wij ook eerst voor een jongen, maar is inmiddels veranderd.
Jammer dat het een keizersnee is geworden en ook nog spannend zeg als de hartslag van je kindje daalt. gelukkig is het allemaal goed gekomen en hebben jullie een gezond knulletje. Ik wens jullie een heel gezond en gelukkig leven met jullie kleine mannetje.

Knuffel Sabine

Hee
van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Een klein ventje maar toch nog een mooi gewicht! Wat leuk toch, al die kindjes die worden geboren. Ik hoop dat je de tegenvaller van de keizersnee snel kunt vergeten, en vooral geniet van jullie kleine ventje!
Ik wens jullie heel veel geluk!
Liefs Soela

Gefeliciteerd met jullie zoon Daan!! Was wel ff slikken en schrikken dat het
een spoed keizersnee werd. Maar je hebt er iets mooi's voor terug gekregen.
Veel geluk met jullie kereltje en veel liefs Cindy

Gefeliciteerd!! Wat jammer dat het een ks is geworden, maar gelukkig is hij er gezond en wel!

Ik hoop dat je een leuke kraamtijd hebt en geniet er maar lekker van, laat je verwennen!

gr mama van MD

Gefeliciteerd met jullie zoon! Leuk, stoere naam hebben jullie gekozen!
Jammer dat het een keizersnee is geworden, maar de gezondheid van jullie knul gaat natuurlijk voor alles.
Herstel jij al goed? Ik heb donderdag een keizersnee gehad en heb vandaag eindelijk weer het gevoel dat ik een beetje mens ben .

Groetjes,
RV

Ha Damam,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!

Geniet lekker van je mannetje!!

Groetjes,
Rosanne

van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
geniet er lekker van

xx sandra

Van harte met jullie zoontje Daan!
Helaas een keizersnede, maar wat moet dat moet.
Gelukkig is alles goed en nou genieten maar.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan