Daantjuh

wat een geweldig nieuws !!!!
Hartelijk Gefeliciteerd Danielle !!!!!

En nogwel twee weken voor de uitgerekende datum, ben stiekum wel een beetje jaloers hoor......   Ik reken maar op twee weken na de uitgerekende datum.
Er is er bij mij nog nooit eentje eerder gekomen.

Ik ben trouwens denk ik wel de enige hier die hoopt dat het niet voor de datum komt (ivm keuken nog niet klaar) Heb bij mn eerste 14 dagen overtijd gelopen, bevalling is toen ingeleid dus voor mn eigen gemoedsrust reken ik maar niet op eerder. (valt zo tegen)

groetjes Annemarie

Ja, dat voorkomt wel teleurstelling Annemarie daar heb je gelijk in. ik houd me dus ook maar voor dat die van ons "te laat" komt. Haar beide ouders waren ook te laat haha. Mar goed...wanneer komt je keuken? hihi

Daniëlle, gefeliciteerd met jullie dochter Lisa!! Mooie naam! Geniet maar lekker van deze mooie tijd! Ik hoop dat alles goed is gegaan met de bevalling???

Liefs Jessica

Weekee,

de keuken komt pas 9 dagen voor de uitgerekende datum. Doordat mn zoontje in t ziekenhuis heeft gelegen (onverwachts) schoof de hele boel een beetje   op en nu word hij ook nog later geleverd dan afgesproken. Gelukkig hebben we een vakantiewoning op ons eigen erf dus kan ik wel koken enzo maar k word wel een beetje dol van t heen en weer geloop. Gelukkig komt mn zusje kramen dus mocht het eerder komen dan is het niet zo erg als dat er een vreemde kraamt. Idd kun je beter rekenen op overtijd lopen dan valt het mee als t eerder komt. Bij mn eerste heb ik bijna twee weken gejankt omdat t maar niet kwam, dacht dat mijn lijf geen weeen kon maken ofzo (niet lachen)De bevalling is toen ingeleid (ze woog ruim 7,5 pond) Bij de tweede zeiden ze bij de echo al dat het twee weken minder ver was, mn dochter is toen 2 dagen na de uitgerekende datum geboren (dus eigenlijk 16 dagen overtijd) Maar was superblij dat t uit zichzelf begon (zij woog bijna 8 pond Bij mn derde geen echo gehad en die kwam 12 dagen te laat (hij woog 9 pond) de vierde weer wel een echo gehad ook twee weken erbij geteld en toen kwam hij nog elf dagen daarna. (hij was 8,5 pond) Bij deze zwangerschap ook weer een echo gehad en de datum klopte maar weet dus echt niet wat ik moet verwachten. Heb altijd een cyclus van 32-33 dagen dus vrij lang. Ik denk dat het daar mee te maken heeft.Denk van de keer dat het niet zo n groot kind is maar ja dat zullen we zien (7 pond lijkt me wel eens leuk, heb ik ook eens een baby........)

hoe kom je eigenlijk aan weekee spreek je t uit zoals je t zegt of als wiekie ?

groetjes

he danielle van harte gefeliciteerrd!! jij hebt het vast weer gehad nu wij nog brr ben best beetje jaloers....

Hai An,

om met je laatste vraag te beginnen. Het is de engelse vorm van Wiekie inderdaadd. Dus je ziet Weekee, maar je spreekt eht uit als Wiekie. Tja, ik kon toen ik hier kwam niet echt een naam verzinnen....nu achteraf is WEEKEE ook wel erg apart, maar goed, Wiekie zit er dus achter.

Dan nu...
jeetje zeg, je hebt inderdaad flinke baby's gehad en allemaal te laat. Tja, dan kun je er haast vanuit gaan dat degene die nu nog lekker bij je in de buik zit ook later komt. Maar goed, verschil moet er zijn en denkt deze: ik meld me even wat eerder.  Wel leuk voor je dat je dan inderdaad een hebt die even wat minder groot is. Een ECHT babietje. Maar nogmaals...ze maken een schatting dus het kan nog iets anders zijn. Die van mij wordt geschat op zo'n 3700 tot 3900 g. We zullen zien.

Oh enne.. ik heb je niet uitgelachen, maar er ging wel even een glimlach over mijn gezicht toen je vertelde van je gedachte dat je lichaam geen weeen kon maken. Dat is niet eens zo'n rare gedachte hoor...als je ZO graag wilt dat je kindje komt, dan denk je de meest gekke dingen.
Ik heb me er toch maar gewoon bij neergelegd dat ik het niet kan plannen. Vandaag nog de sinterklaascadeaus gekocht ervan uitgaande dat ik 5 dec toch gewoon pakjesavond vier met de familie... we zullen zien. We moeten afwachten.

DAAN & PARTNER

GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN LISA!

Geniet ervan en we horen jouw verhaal ook nog graag!

Veel liefs,

Susanne en een knuffel van Karlijn&Anne

Terug
Bovenaan