Daar ben ik dan.

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

Meid, wat naar allemaal.

Helaas voor ons heel herkenbaar. Ook ik ben ingeleid, (bij mij werkte die gel dan wel direct...) en is onze zoon veel te snel geboren, de uitdrijving heeft maar 3 minuten geduurd. Ook Joost is bij ons weggehaald en zat aan allerlei apparaten vast. Bij hem ging het na een paar uur zo slecht dat hij aan een soort longpersmachine moest. Hij kon wel zelf ademen, maar de zuurstof werd met druk in de longen geperst. Daarna heeft hij zuurstof via een neusbrilletje gekregen.
Gelukkig is hij na een paar dagen opgeknapt en na 8 dagen aan het zuurstof mochten we hem mee naar huis nemen op dag 9.
Wat bij mij erg heeft geholpen om alles in zijn schriftje bij te houden die hij op de kinderafdeling kreeg. Zelf schreef ik daar ook stukjes in, de verpleging plakte er foto's in.

Ik heb het nog niet verwerkt, maar dat komt allemaal nog wel. Ik moet nog steeds af en toe huilen als ik de foto's van de eerste dagen zie en als ik de bevalling weer voor me zie.

Ik weet natuurlijk niet hoe jij je nu voelt, maar misschien helpt het voor jou ook om alles op te schrijven.

Sterkte!!

Jeetje, wat ontzettend heftig zeg, een nare ervaring. Wat fijn dat het wel goed afgelopen is en je nu kan genieten van je zoon!!

Heftig verhaal zeg! Het lijkt me heel moeilijk om je kleine niet gelijk vast te kunnen houden en dan pas 2 uur na zo'n heftige bevalling je kleine zien..
Ik hoop dat je heel erg kunt genieten nu en dat je daarnaast ook de bevalling en de tijd er na kunt verwerken.
x Taraneh

Heftig verhaal zeg! Het lijkt me heel moeilijk om je kleine niet gelijk vast te kunnen houden en dan pas 2 uur na zo'n heftige bevalling je kleine zien..
Ik hoop dat je heel erg kunt genieten nu en dat je daarnaast ook de bevalling en de tijd er na kunt verwerken.
x Taraneh

Hai Margreet,

Wat een nare start zeg!
Heb met tranen in mijn ogen en kippenvel je verhaal zitten lezen.

Gelukkig gaat het nu allemaal weer goed met jullie kleine man en kun je gaan genieten.

Heel veel gezondheid gewenst!

Groetjes Anne

Hoi Margreet,

Allereerst zo fijn om eindelijk wat van je te horen... Ik begon me een beetje zorgen te maken, was niet geheel onterecht, dat blijkt wel weer...

Alles is al gezegd hierboven door de mede forum dames... Ik zit ook tranen weg te slikken, wat oneerlijk dat sommige kindjes (en hun moeder) zo'n start moeten maken...

GENIET MET VOLLE TEUGEN VAN JULLIE KLEINE MAN!

Maak je niet druk idd om dingen als borstvoeding, wij hebben het geluk in deze westerse maatschappij dat er goede alternatieven voorhanden zijn!

Veel liefs, en ik hoor graag zo nu en dan hoe het jullie vergaat, we hebben met klein groepje met Gean en Astrid besloten om nog wat verder te praten, ook als het forum verschuift naar baby.nl.

Veel liefs LInda

Terug
Bovenaan