Daar ben ik ook weer!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Sorry voor mijn late reactie, ik vergeet gewoon zo af en toe te kijken! Hoe gaat het met jullie?
Groeien jullie ook lekker door, net als ik? Haha!
Ik kreeg gisteren de vraag of we wel zeker weten of het er 1 is, want ze vinden mijn buik zo groot! Grappig! A.s. woensdag de 20 weken echo, zo spannend!

Hoe gaat het met jullie moeheid?
Ik voel me op zich wel goed, maar als ik het druk heb gehad, dan ben ik wel heel moe, meer dan anders. En ik heb sinds vorige week het kindje mogen voelen, zo'n apart en fijn gevoel was dat zeg, echt heel erg bijzonder! Heel mooi om mee te maken. Als ik stil zit of in bed lig dan voel je het nog een stukje beter!

Verder heb ik wel heel vaak pijn in de banden, oef dat kan heel veel pijn geven.

Ik zou nog even terugkomen op het facebook verhaal, en ik wil me best wel aanmelden hoor! Want ik begrijp uit de verhalen dat het heel gezellig is! Dus waarom niet! En om eerlijk te zijn zit ik meer op facebook dan hier op...
Bij wie kan ik mijn aanmelden?

Liefs
x
 
Hier gaat alles redelijk. Goede 20-weken echo gehad vorige week en dat maakt dan veel goed he :)

Spannend voor jullie komende woensdag! En wat fijn dat je het kindje begint te voelen! Ik had bij mij zoon bij 20 weken gevoel (placenta aan voorkant). Nu ben ik 21 weken en heb wederom de placenta aan de voorkant. Dochterlief laat zich nu jammer genoeg nog niet echt duidelijk voelen. Komt vanzelf wel.

Veel plezier en succes woensdag!

 
Als je mij toevoegt, daisy wiegel uit nootdorp, en e laat even een pb achter, weet ik dat je van het forum bent en voeg ik je toe!
Zit zelf bijna niet meer hier, dus sorry voor de late reactie!

Liefs Daisy
 
Hoi Daisy,

Ik ga je zo een uitnodiging sturen! Leuk!

Erretje, Jaa onwijs spannend morgen de echo!! Ow grappig ook zeg placenta aan de voorkant, bij mij ook! Wel leuk dat je een zoon hebt en nu een dochter krijgt, gefeliciteerd zeg!
Komt inderdaad vanzelf wel toch! Gaaf hoor!

Geniet ervan en ik laat weten hoe het morgen was/is!

Liefs
x
 
Terug
Bovenaan