Daar ben ik weer....nu als trotse mama van 3!

Hallo meiden,

Ja t bleef verdacht stil he.
Maar inmiddels ben ik gisterochtend om 6.15 uur bevallen van een mooie gezonde dochter!!

Hier even mijn verhaal:

Donderdag natuurlijk strip poging gehad en doorgestuurd naar t ziekenhuis voor ct scan en echo.
Alles was goed en daar ook gesproken over inleiden volgende week.

Smiddags verloor ik steeds wel wat bloed en slijm. Maar ja dacht dat dat kwam omdat de Vk hadzitten wroeten.
Tijdens t avond eten (had nog gewoon reuze trek) kreeg ik toch steeds meer krampen en buik pijn.
Kids op bed gelegd en in bad gegaan.
Daarna werd t alleen maar erger. Toen past dacht ik ' oh jeeh....volgens mij zijn dit wel weeen'

Vk gebeld en uiteindelijk om 22:30 naar t ziekenhuis.
Daar kreeg ik een infuus met een pomp met pijnstilling: remifimol of zoiets??
Zal lang verhaal kort maken. Om 2.00 uur kreeg ik persdrang en was t 1ste infuus op. Ze besloten toen om t persen te gaan proberen. Helaas bleef deze baby net als mijn andere twee steken.
En t was weer een sterrenkijker.
Het lukt dus niet.

Ik was op dat moment volledig uitgeput en raakte compleet in paniek.
Daarna nog een infuus aangebracht en heb toen van 4.00 tot 6.30 pers weeën moeten weg puffen.
Wat een hel!!!

Daarna weer persen. Wat uiteindelijk met heel heel veel kracht en inspanning gelukt is. En onze dochter is uiteindelijk om 6.15 geboren.

Maar jeetje.....wat heftig weer. Ik zie er ook uit joh....Frankenstein is er niks bij.
Ik krijg t echt niet kado. En wist al dat we het bij drie wilde houden maar echt....dit doe ik noooooooit meer.

Mijn barings kanaal is hier echt niet voor gemaakt!

Gelukkig doet de kleine t wel goed en ze is echt een schatje. Ben helemaal verliefd.
En de jongens zijn ook heel lief met haar.

Heb nog wel even nodig om te herstellen maar t is gelukkig achter de rug en we kunnen gaan genieten.

Hoe is t met jullie allemaal?

Gefeliciteerd!! Eindelijk heb je het achter de rug! Wel een heftige bevalling dan.. Nu lekker gaan genieten en je laten verwennen.
Ben wel benieuwd nasr de naam, want ik meen me te herinneren dat je zei dat deze erg apart is.

o wat heerlijk voor je! Wat fijn dat het heeft doorgezet. Volgens mij heet zo'n pompje met pijnstilling remifentanil.
Heerlijk dat je nu kan genieten van je meisje. Rust lekker uit, je hebt het achter de rug!

Van harte gefeliciteerd! Het bleef inderdaad verdacht stil dus ik zat al op nieuws te wachten van je.. Zo te horen heb je wel een heftige bevalling achter de rug, maar goed dat het weer achter de rug is. Nu herstellen en lekker genieten van jullie meisje! En ben ook benieuwd naar de naam idd!

Jeetje dat was een klus hoe heb je het sowieso voor elkaar gekregen.? Bij een sterrekijkertje heb je toch meestal een keizersnede? Nou gefeliciteerd met de dame. Hoe zwaar was ze? Fijn dat de jongens trots zijn. Geniet ervan, doe rustig aan en laat je verwennen.

Terug
Bovenaan