Daar ben ik weer....nu als trotse mama van 3!

Ja jeetje. Het was ook vreselijk heftig allemaal.
Ben nu ook nog zwaar verrot. Maar goed. Hopelijk elke dag een stukje beter.

Ze heet India Elisabeth.

En 4atas, drie kids voelt geweldig. En dan ook nog een gezonde dochter na twee lieve jongens. Helemaal compleet.

Al zit ik nu nog in zo'n rare roes. Dus hoop dat ik me fysiek straks wat beter voel. Dan kan ik het denk ik allemaal nog iets beter bevatten.

Hoe is t met jullie allemaal dan?

Je moet jezelf lekker de tijd gunnen om op te knappen. Over een paar dagen ben je weer wat fitter hoop ik.

Hier alles super. Vrijdag was ze een week oud. Ze is nog niet op haar geboorte gewicht maar dat komt wel. Gek he een meisje na een jongen en in jou geval jongens. Ik had het niet van mezelf verwacht maar ik ga helemaal los op jurkjes, rokjes enz enz

Vandaag heeft de oudste haar voor het eerst op schoot gehad. Zo schattig armpjes om haar heen dan is broerlief in ene zo groot.

Ga lekker genieten en rustig aan.

Ik kwam even spieken... en ja hoor!
Je bent bevallen!
Enorm gefeliciteerd met jullie dochter!
Wat een ellende is een bevalling toch.
Wat zal nu de oorzaak zijn dat ze ook een sterren kijker was?
Dat kan geen toeval zijn.
Mijn jongens waren ook beide sterren kijkers.
Ik hoop dat je snel opknapt en volop kan gaan genieten.
Heel veel geluk met elkaar!

Gefeliciteerd met India, gaaf dat je zo'n naam aandurft! Vind hem helemaal niet gek eigenlijk :)
Maar wat een helse bevalling zeg! Doe lekker rustig aan. Moet stiekem wel lachen als je afsluit met
...en hoe gaat het met jullie?.....

Je bent net bevallen joh! Ga genieten van je dochter! Ik heb ook eerst 2 jongens en toen een meisje gehad, echt andere koek hoor! haha
Lekker opknappen nu! En Frankenstein mocht willen dat hij jou was ;-) Knap gedaan!

Bedankt voor jullie felicitaties!
Het gaat langzaam wat beter met me al moet ik zeggen dat t er allemaal nogal inhakt.
Maar das niet zo gek he.

De kleine doet in ieder geval super. En het is zo genieten van zo'n kleintje weer.

Allerlaatste: jij nog een paar daagjes he? Kom je ze nog een beetje door?

4atas: ja geweldig he, die oudste met die kleine. Wat een rijk gevoel!

Blabla: wat leuk dat jd even hebt gekeken. Die van jouw dus ook sterrenkijkers....auw!!! Ben jij wel 'normaal' bevallen beide keren?
En gaat alles nog steeds goed met je zwangerschap?? Hope so!

Liefs mama3007

Gefeliciteerd met jullie dochter! Moet ontzettend bijzonder zijn om na 2 jongens nu een meisje te krijgen.. Hopelijk voel jij je ook snel beter zodat je optimaal kunt genieten :)

Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Kan me voostellen dat het er aardig heeft ingehakt. Het klinkt allemaal erg pittig. Maar geniet lekker van je kleine meid en het volledige gezinnetje!

Terug
Bovenaan