Daar ben ik weer....onze jojo...

Hallo,

In december kwam ik mij enthousiast hier melden. Na bijna anderhalf jaar waren we dan eindelijk zwanger. Twee weken later ging het mis (bij precies 6 weken zwangerschap). Vier weken na deze miskraam kwam ik mij opnieuw melden. Ik bleek weer zwanger. En weer ging het twee weken later mis. Weer bij 6 weken zwangerschap. Nu waren we de eerste cyclus na de tweede miskraam niet zwanger (daar was ik eigenlijk ook wel blij om), maar de tweede cyclus na de tweede miskraam dus weer wel. Inmiddels ben ik alweer dik vijf weken. Nu wordt het dus loeispannend! Gaan we aankomende donderdag redden of gaat het weer mis? Ik vind het doodeng. Mijn partner ook. We durven gewoon nog niet blij te zijn (behalve dan met het feit dat we blijkbaar na anderhalf jaar ineens "weten" hoe we zwanger moeten worden.;-))

Ik heb nog wel een vraagje; dit keer ben ik zo verschrikkelijk moe. Ik heb wel vaker gelezen dat dat voorkomt. Maar kan dat ook na vijf weken al? Ik kan de hele dag wel slapen en kan mijn ene been niet voor het andere krijgen. Is dit zo vroeg al normaal?

Gr. louise
 
Spannend! ik duim met je mee! maar dat moet zijn ken ik heel goed! ik kon de eerste paar weken echt overal slapen, en was net als jij zegt gebroken. Maar het gaat weer weg hoor ;)
 
Jups moe hoort erbij helaas hahaah, had er ook vrij snel en nog steeds last van. inmiddels 24 weken onderweg nu.

En misschien door de spanning dat je ook extra vermoeid ben.

 
Hey Louise,

Wat goed om jou berichtje te lezen op dit forum! Van harte gefelicteerd!
Vermoeidheid herken ik ook inderdaad.. Ga minimaal een uur eerder naar bed omdat ik echt niet meer wakker kan blijven.

heel veel sterkte de komende dagen! hoop dat deze mooi blijft zitten en je straks een wolk van een baby in je armen hebt!!

Liefs Lisette
 
Sterkte met afwachten. Wat moet dit een onzekere tijd zijn voor jullie. Hopelijk blijft dit kindje goed groeien en heb je eind dit jaar een mooi kindje in je armen.
Hopelijk kun je snel toch gaan genieten van je zwangerschap!
 
Hoi ben Shirley en dit heb ik ook gehad. Ik ben dagelijks floradix gaan slikken en dit hielp wel en ook heb ik bloed laten prikken om te kijken of mijn ijzergehalte niet te laag was. Voor de rest hoort het er allemaal bij ik ben nu 15 weken ver en de moeheid wordt wel al minder, maar neemt wel weer toe in de laatste maanden is mij verteld.
 
Terug
Bovenaan