Daar ben ik weer....onze jojo...

ja dat is heel spannend!! heb zelf ook 2 miskramen gehad voor deze zwangerschap, dus weet hoe je je voelt. ik hield me zelf ook steeds voor 3x is scheepsrecht, bij ons was dit gelukkig ook het geval.

en die vermoeidheid ja daar had ik ook direct last van. nu heb ik juist weer energie maar ben dan nu ook al 25,3 wk

sterkte deze weken want het zal voor je haast wel spannend en moeilijk zijn tot de 12 week (had ik wel)

maar natuurlijk ook gefeliciteerd!!!

liefs, Karin
 
gefeliciteerd met je zwangerschap! Ga voor je duimen dat het dit keer goed mag gaan. Probeer niet te veel op het negatieve te richten (weet dat het moeilijk is, heb zelf ook twee keer een miskraam gehad)
 
ja dat moe zijn hoort er helemaal bij en dat is wel een heel goed teken! bij mijn 2 miskramen had ik dat moe-gevoel niet en toen ging het beide keren mis, bij deze zwangerschap had ik het wel gelijk en nu zit het wel goed! weet zeker dat het nu wel goed zit bij je! ga er lekker van genieten meid! is ook goed voor de baby.

xxx Jolanda
 
Spannend hoor, misschien is die vermoeidheid juist wel een goed teken. De hormonen hebben effect op je lichaam.
Het duurde bij ons ook lang - ruim 2 jaar om spontaan zwanger te worden. Het is inderdaad heel belangrijk en fijn om te weten dat je op natuurlijke weg zwanger kan worden - wees daar maar blij mee.
Wat ik hoor van behandelingen als iui en ivf is het allemaal erg pittig en ik mag ook erg blij zijn dat dit bij ons net niet hoefde. Met miskraam heb ik gelukkig geen ervaring - niet dat ik weet.
Ik weet wel hoe het is om iets heel graag te willen maar dat het niet lukt, machteloos gevoel.
Zoals al veel mensen zeggen - probeer positief te blijven in je denken, neem je rust.
Veel geluk
 
Hallo!
Ik ben morgen 5 weken zwanger en ben ook echt ontzettend moe. Het lijkt wel of er een wolk in mn hoofd zit waardoor ik niet normaal kan nadenken. Maak nu ineens ontzettend veel spelfouten, gewoon omdat ik dan zo moe ben. Ik hoop dat het deze keer goed gaat voor jullie! Ik heb volgende week dinsdag mn eerste echo bij de gyn, vind het ook spannend!
 
Terug
Bovenaan