daar ben ik weer

hai,

volgens mij is het nu wel begonnen. Er komt nu tenminste echt rood bloed. Niet veel, maar toch. Ik heb net het ziekenhuis gebeld of het nog nodig is om te komen morgen.
De assistente gaat het nu overleggen met de gyn, maar zij denkt ook dat de gyn waarschijnlijk wil afwachten tot na het weekend. En dan kijken of alles weg is.
Ik krijg nu wel een beetje een zeurend gevoel in de onderbuik. Van de vorige keer weet ik nog wel dat ik het allemaal wel mee vond vallen. Want mijn toenmalige gyn zei dat het wel handdoeken voor de deur was, zoveel bloed komt er vrij. Nou, dat viel dus enorm mee, net een extra hevige menstruatie. We wachten het maar weer af....

liefs Kyra

hoi,

shit shit shit! De assistente van de gyn belde net terug dat hij het wel nodig vond dat ik morgen kom. Dus kan ik daar lekker zitten in de wachtkamer terwijl.... Getver!
Vorige keer zat ik ookal een uur te wachten omdat hij het druk had. Snap ik wel, maar dat zie ik nu natuurlijk echt niet zitten! Grrrrrrrrrrrr.

Kyra

Hi Lieve Kyra,

Wat verschrikkelijk dat je dit weer mee moet maken. Je houdt er rekening mee na een eerste mk maar dan weer die teleurstelling en dat verdriet. Ik vind het echt heel erg voor je. Ik hoop dat alles goed gaat vandaag bij de gyn en dat de curettage niet hoeft. Mocht dit wel nodig zijn dan hoef je je geen zorgen te maken hoor, de ingreep is niet zwaar. Helaas blijft het emotionele aspect dat wel. Vorig jaar heb ik (zoals je misschien nog weet) ook een mk gehad en een curettage, hiervan heb ik lichamelijk echt nauwelijks last gehad.

Nou meis ik denk aan je en hoop ontzettend voor je dat je binnenkort beter nieuws hebt.

Liefs,
Daantje

Ha Daantje,

Toen ik je naam las dacht ik al, zou dat dezelfde Daantje zijn? Ja dus!
Wat lief dat je even reageert!
Tja, ik moet het maar gewoon over me heen laten komen. En bijna iedereen zegt dat een curretage mee valt, dus ga ik daar maar van uit.
Hoe is het nu met jou? Jij was toch weer zwanger? Ik hoop tenminste dat ik dat goed heb.

liefs Kyra

Terug
Bovenaan