Daar ben ik weer!!

Nou Ja zeg, wat een verhaal. Arme jij, ook ik zou boos zijn en terleurgesteld je vertrouwd toch op de gyn in het ziekenhuis..

Probeer idd nog wat rust en regelmaat te pakken, je hebt het hard nodig. En geniet straks als jeje kleine in je armen hebt.

Heel veel sterkte en kracht Binbar

Thnx meiden voor jullie reacties,
Vanmorgen is de verpleeging geweest en hebben ze ctg gemaakt en dat was goed. Wel vertelde ze dat er nog steeds wordt vermoed dat ik gebroken vliezen heb dus ik snap er helemaal niks meer van. Ik ga morgen eerst contact opnemen met mijn eigen vk. Verder heb ik nu weer veel last van harde buiken en ook last van duizeligheid maar mocht ik nog meer last krijgen bel ik naar mijn eigen vk toe.

Liefs RH

Hoi RH,
Jeetje zeg, dan denk je mama te worden en is het toch niet zo.....
er bestaat toch een test om te kijken of het vruchtwater is of niet, waarom hebben ze die niet gedaan?
Wel fijn voor je kindje dat ie nog even bij jou mag zijn om te groeien.
Geniet nog maar even van je buikje, en mocht je het niet vertrouwen ga dan meteen terug!
Liefs Bowi

Sterkte hoor de komende tijd! Maar neem geen risico's hoor! Klaar is klaar en dan beter een gezond, maar vroeggeboren kindje in je armen, dan een ziek kindje en een hoop spijt.

Terug
Bovenaan