daar ben ik weer.....

VK gebelt...kon gelijk komen..omdat ze wel dacht dat ik dat wel heel fijn vond..haha...NATUURLIJK

ik daarheen..

en hier komt t!!

alles lijkt goed!! hartje klopte zoals t hoort...groei was goed..2 cm nu :) 8+4 dus 1dagje verschil..en dat was niks om me druk om te maken..maarrrrrrr

er zit nog wel bloed in mijn baarmoeder..dit moet er toch echt uitkomen...en als ik te veel ga doen..is er toch een kans dat de vrucht/uk mee komt..dus ik moet rustig aan doen..

omdat het moeilijk is om iemand te regelen voor nachtdienst..wat ik deze week heb..mag ik die nog draaien..maar minimum doen..t liefst alleen zitten..
hierna ben ik 4 dagen vrij
zaterdag vier ik mijn verjaardag..dat kan geen kwaad..maarrr VK raad me aan om t toch te zeggen tegen de visite dat ik zwanger ben..en dat ik last heb van bloedverlies..waardoor ik rusig aan moet doen...
zodat visite niet denkt..pffff die doet ook niks.. en als er wel wat is..dat ze dan weten hoe of wat...

ook mag ik in huis momenteel ff weinig doen..niet stofzuigen en dweilen en zulke dingen..afwas koken zulke dingen mag ik wel..maar stofzuigen valt onder zwaar lichamelijke belasting ??? ohhhh?? haha dat wist ik dus niet..

dinsdag zou ik weer moeten gaan werken..maar als ik maandag nog steeds bloed verlies heb...raad ze me aan een weekje ziek te melden..zodat ik "echt" rustig aan kan doen..

dus opzich.......alles goed nieuws maar wel met een kans op slecht nieuws..zeg maar..

tnx voor jullie lieve berichtjes :)

xxx hilmar

meid ik word een beetje bang van jou verhaal . :( en dat is niet om jou bang temaaken of gek temaken maar wel om je te behoeden dat het niet niks is . ik heb het zelfde gehad als jij en neem echt je rust hoor . bij mij is het namelijk wel mis gegaan en ik kan je een heeeele lange verhaal vertellen hoe het bij mij gegaan is maar wil je niet bang maaken want het kan ook goed gaan . maar ik ben altijd van het kasje naar de muur geslingert en was niks aan de hand kindje doet het goed en zat bloed in mijn barmoeder hematooms noemde ze dat . ze hebben me al door er me door laaten loopen maar dat heeft er wel voor gezorgt dat ik vorig jaar mijn kinsje verloor met 23 weeken . en bloede zelf ook eigelijk dood . dus meid je mag mij ook mailen ik heb echos van de bloedingen alles maar aub laat je goed in de gaaten houden en als je iets niet vertrouwt gewoon het ziekenhuis op bellen . sorry maar word er altijd heel bang van als ik de zelfde verhaalen lees als die van mij want dit wat ik heb me gemaakt gun je niemand je eigen kind verliesen

liefs van mandy als je wil mag je me mailen of zoo mandy-erwin-naomi@hotmail.nl

hoihoi

tnx voor je reactie...bang ben ik neit heeeel snel..meer ongerust..haha..

maar fijn dat je je verhaal deelt..al zal dat wel moeilijk zijn..

verloskundige zegt ook...dat ze niet kan zeggen of dat t goed gaat of dat t fout gaat..op dit moment..en idd dati k me echt ziek moet melden...
waarschijnlijk is t een grote ader die "kapot" is.. en t bloed wat er zit..moet er idd nog uit..o.a. daarom moet ik rustig aan doen..en tja..die ader moet wel helen..dus daarom ziek melden als de bloeding doorzet..zodat ik idd rustig aan kan doen..en die ader mogelijkheid heeft te helen..

mja..dit zijn idd alleen maar mogelijkheden..t juiste kon ze idd niet zeggen zei ze..

dus 100% zekerheid heb ik en ben ik nog steeds niet..maar wel zekerder als de 20% die er over was..

heb mijn werk gebelt..en verhaal uitgelegd..en mijn manager zei...

ik wil de verandwoordelijkheid neit hebben dat je door je nachtdiensten toch nog een miskraam krijgt...dus blijf maar thuis..bel me vrijdag en zondag en kijk hoe je je voelt..dan gaan we kijken hoe en wat we volgende week gaan doen..had dit niet verwacht ...maar ben er wel heeeel blij mee...

vanaf nu..rustig aan doen doen...

tnx voor je verhaal..en de mogelijkheid om je te mailen..en daar met je over te hebben :) lief van je :)

xxx

Lieve hilmar,

Toch een licht zonnenstraaltje! Wat een onzekerheid meid, ik begrijp er eigenlijk niets van.....Waar komt dan al dat bloed vandaan? Luister echt goed naar de vk en naar je eigen lichaam en doe indd zo min mogelijk, zal ook niet makkelijk zijn maar toch....
Ben blij dat het met je ukkie iig goed gaat en dat ie is gegroeit en het hartje goed klopt. Fijn ook dat je gelijk terecht kon.

Succes en hou je taai! Liefs Lynn.

hoi lieve lynn :)

dat bloed komt waarschijnlijk...uit een ader die kapot is..of waar een scheurtje in zit ofzo...en dat scheurtje moet helen...vandaar rustig aan doen..

en onzeker idd!! pfff en dat bij een 1e zwangerschap...t is uberhaupt erg als t iemand overkomt...natuurlijk...maar bij een 1e zwangerschap..je weet al neit wat je te wachten staat..en dan komen er situatie's voor zoals bij mij afgelopen tijd...pffff t genieten is toch wat moeilijk dan..zeg maar...maar ik ga er gewoon proberen vanuit te gaan dat alles goed komt..en idd..ik ga rustig aan doen..en hopen dat alles goed komt :)

xxx

Tjee lieve hilmar... Wat een opluchting dat je kindje nog leeft... En zoals inderdaad meergezegd luister naar je lijf en naar je VK... Dan maar even paar weet plat maar dan heb je de kans groter dat je straks je kindje in je armen hebt.

Wat super van je manager zeg!!! Petje af want das lang niet overal zo!!!

Sterkte met rustig aan doen.

X

Dan hier een positief verhaal. Ik heb het al een keer kort ergens anders vermeld maar ik hoop dat je iets meer gerust gesteld bent.

In 2003 kwam was ik zwanger van mijn zoon. Rond de 5 weken begon ik te bloedde, veel buikpijn en best veel bloed. Het stopte en de testen wezen uit dat ik nog steeds zwanger was. Echter met 9 weken weer bloed verlies. Niet heel veel, maar wel krampen. De verloskundige dacht aan een beginnende miskraam. De hele week krampen en licht bloedverlies. Met week 10 voelde ik iets knappen en verloor ik veel bloed. Een aantal maandverbandjes vol. Ik voelde me ziek en had erg veel krampen. Dus naar de gynaecoloog en daar zat toch nog een baby. Ik moest ook rustig aan doen. Tot week twintig verloor ik bloed. Het werd steeds minder en donkerder van kleur maar wel met krampen. Uiteindelijk werd hij groot en gezond geboren. ( op 5 gram na 5 kilo) Het was een hematoom, een flinke wond in de baarmoeder. Ze denken een tweeling die gelijk al mis was maar pas later losliet. Tja ik heb geluk gehad, maar wondertjes bestaan. Dus meid, zolang het tegendeel bewezen is kan het.

Terug
Bovenaan