daar ben ik weer.....

hoi esssie

tnx voor je verhaal!!

ik heb t ook gehad...5e tot 7e week(wat later 8e week bleek maar iig 2 weken ;) )
bloedverlies..bruin vlokken..soms beetje roder dan weer paarsachtig..dit was tot 4 dagen terug...toen was t over..en toen idd vannacht..
verloskundige dacht niet gelijk aan miskraam maar wel mogelijkheid tot..maar omdat alles er goed uitziet..was dat neit t 1e wat ze dacht..maar idd ader..of misshcien wat jij en mandy zeggen.. een hemetoom..al heeft ze dat niet benoemd..
ik doe idd rustig aan...vind t vervelend voor me collega's en manager dat ze nu ineens na 4 uur nog wat moesten regelen voor vannacht..mja..ze stond er op dat ik thuis bleef..dus wel fijn...doe zo min mogelijk in huis...koken of afwassen ofzo..dat heust wle..maar de "grotere" schoonmaak werkzaamheden laat ik ff over aan mijn vriend...
blijf de komende dagen rustig aan doen..en kijk zondag/maandag of ik volgende week ga werken..

tnx voor al jullie reactie's..fijn om alles te lezen..of t nou positief of negatief is...ik heb er in alle opzichten wat aan..steun..info etcetc..tnx meiden

dikke kus hilmar

Poeh meid wat een verhaal weer! Onzekerheid is echt niks he! Wel superattent van je baas dat je gewoon thuis kunt blijven deze week! En doen wat goed is, thuisblijven en heeeeeeeeeel rustig aan doen! Kun je bij de arboarts aangeven he! Ik denk dat geen werkgever verantwoordelijk zou willen zijn voor het geval iets mis zou gaan! Maar daar gaan we niet vanuit!

Liefs

Meid, wat een verhaal!!!
Phoe. dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Krijg er tranen van in mijn ogen.
Zorg goed voor jezelf.
jij en je kleintje zijn nu het allerbelangrijkste.

Jeetje meid wat een verhaal zeg..
Heftig!!
Luister goed naar de vk en doe rustig aan.
Hoop dat het allemaal goed gaat en je in dec/nov je prachtige kindje in je armen mag houden.
stertke en rustig aan hea!!

Liefs..

tnx voor alle reactie's... fijn om te lezen..al die lieve meelevende berichtjes :)

ff een nieuwe kleine update..al zegt t natuurlijk niks...maarrrr

al een paar keer naar de wc geweest zonder stolsels en zonder opvallend rode urine..gewoon geel..beetje troebel..dat wel..(btje smerig zo..sorry ) dus voor nu is het...thank god..ff rustig dus...

xxx

p.s. als alles goed gaat...maandag 7mei weer nieuwe echo..11+1 wat klinkt dat toch fijn...hoop dat alles goed blijft gaan en ik idd zover kom :) xxx

Wat goed om te horen! Liever een gelig drapje als bloed, toch?! Haha!
Heel veel sterkte komende week en vooral maar heel weinig doen!!! Beetje blaadjes lezen, thee drinken met vriendinnen, filmpjes kijken;-)

Terug
Bovenaan