Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En hoe was het vandaag? Bij mij viel het mee, maar ik vond het heel moeilijk om Wouter achter te laten. Ik wilde mijn man wel allerlei tips etc. geven, maar ik heb me ingehouden, want hij weet best hoe het moet.
Nou ik heb het overleefd! Nee het was eigenlijk wel leuk om iedereen weer te zien. Ook fijn om weer eens heel de dag aangesproken te worden met Hanneke i.p.v mamma heel de dag door. Ik was wel echt doodmoe op het einde van de werkdagen. Moest soms echt moeite doen om alles te kunnen volgen.
Moet meteen en presentatie maken en volgende week presenteren op gemeentehuis aan Burgemeester en Wethouders. Meteen flink aan de bak dus.
Bij jullie ook alles goed gegaan? Ik herken je heel goed hoor femmie, echt moeilijk soms om je kind achter te laten. Ik moet wel zeggen dat het bij mij went. Toen ik mn oudste voor het eerst bij drie maanden wegbracht naar KDV moesten we echt huilen. Nu valt het bij Ravi wel mee. Misschien erg om te zeggen maar het went. Ik weet nu dat ze het daar ook heel goed naar hun zin hebben dus dat scheelt.
Iedereen veel plezier en succes weer met werken. (de meeste zullen een dezer weken wel weer beginnen)
Voorlopig eerst een fijne weekend!
grtz hanneke