Daar is tie dan..... de eerste tand

A

Anoniem

Guest
Jaja, ze is 10 1/2 maand oud en de allereerste tand is doorgekomen....... wat een 'bevalling' zeg. Nog meer kindjes die zo lang tandenloos door het leven gaan/gingen? Komt het 2e tandje snel daarna? Ik weet het allemaal niet meer van de andere kinderen, gek he? Maar ben wel blij dat het eindelijk zover is. Vannacht wel een enorme vieze poepbroek, dus wie weet zit de 2e tand nog dwars.

Tja, snel is ze niet, onze Leah. Ze begint nu iets te doen wat tussen tijgeren en kruipen valt..... leuk om te zien, ze schuifelt zo wel de hele kamer door!

Hoi,

Nou wat fijn dat het 1e tandje er door is.
Bij Yordi kwamen ze met 2 tegelijk, dus het is goed mogelijk dat er misschien nog wel een tandje door komt.
En ach meid, maakt niks uit toch dat je meisje niet zo snel is??
Komt altijd vanzelf denk ik maar.
Yordi heeft inmiddels bijna z'n hele mondje al vol met tanden, maar die is met andere dingen ook niet zo vlot hoor.

Succes met de tandjes die nog zullen volgen.

Liefs marielle

Hey,

haha.. mijn zoontje Kelwin van nu bijna 10 maand heeft ook nog maar sinds kort (1/2 maand) zijn eerste tandje..
het 2e zie ik nog niet aankomen dus ik ben benieuwd
ach ze komen vanzelf wel.. maar het is wel grappig om te zien hoe groot verschil er tussen de kindjes zit.. de ene heeft met 9 maand al wel 7 tanden!!
en kelwin kruipt ook nog niet echt hoor en tijgeren zie ik ook niet.. hij komt heel iets vooruit op zijn billen en hij duwt zich achteruit... zo komt hij ook al een heel eind.
grappig al die ontwikkelingen.

Liefs, Christien

Ja ja ook hier gisteren het eerste tandje. Roan was vorige week woensdag 10 maanden. Hij heeft in zijn onderkaakje al maanden 2 heuveltjes zitten en nu zag ik vanaf vorige week zijn boventanden per dag zakken en idd Roan heeft zijn eerste tandje rechtsboven. Ik denk dat de linkse er ook zo aan komt. Maar onder zie ik ze voorlopig nog niet doorkomen. Met de rest van de ontwikkeling gaat het super. Hij loopt aan 1 hand door de box en ook aan 1 hand door het huis. Gaat steeds los staan in de box dus wie weet loopt hij voor zijn 1e verjaardag.

Voor de meiden die nog weten dat Roan in september is geopereerd aan zijn urineleider:   Zijn bloedwaardes zijn nu normaal! (was altijd net niet te hoog) dus het niertje heeft het nu wat gemakkelijker. We moeten 9 feb. weer een echo laten maken en ben erg benieuwd hoe het er uitziet.

Voor alle zwangere meiden: Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe zwangerschap.   Ik volg wel alles maar heb bijna geen tijd om te reageren. T is best wel druk   met 3 kids.

Liefs Frida

Hoi,

He he eindelijk dan!! Meestal komt dan de 2e heel snel!
Als ze later beginnen volgen ze elkaar zowiezo vaak sneller op!

Gr MJ

Wat een opluchting Zifjon was 8 maanden met zijn eerste tand en nu bijna 1 jaar en heeft een mond vol. Hij is in een ramp tempo doorgegaan alleen nog de kiezen.

nou hier ook nog niet zo'n vlotte hoor met tanden.

feline was het weekend 11 maanden en 1 week geleden is haar eerste tand doorgekomen. Zie dat de 2e ernaast ook niet al te lang meer op zich laat wachten.. dus we zullen zien.

was me al aan het voorbereiden op het feit dat ze tandloos haar eerste verjaardag zou gaan vieren.

Verder doet Feline aan billen schuiven. Iets tussen kruipen en tijgeren in. Ze beweegt zich voort met 1 been naar voren en de andere in kleermakerszit houding, ze komt echt overal.. kruipen heeft ze vorige week 1 x geprobeerd, maar denk dat zoiets heeft van.. ik kom er op mijn billen ook wel.

Groetjes,
Suus

Kris is bijna 10 maanden en vorige week is zijn eerste tandje echt doorgebroken en is de 2de in aantocht.

Groetjes van Anous mv Nikki en Kris

Terug
Bovenaan