Daar is tie dan..... de eerste tand

Het wordt nog wel 's wat. Leah heeft nu een half tandje en de andere ondertand en 1 boventand zijn net doorgebroken...... ze is 's nachts vaak wakker, dus hopelijk gaat dat wat beter als de tandjes helemaal door zijn.... Ziet er wel schattig uit he, zo'n gebitje met de eerste tand(jes)?!

Hoi Hannah,

Hoe gaat het met de tandjes, al een mond vol?? haha
Heeft je kleine er veel last van of valt het mee, vaak als ze wat later beginnen volgen ze elkaar wel snel op he?!

Gr MJ

Nou ik ben ook benieuwd hoe het er bij jou voor staat hannah,

ik had ook gereageert dat Feline 11 maanden was en haar eerste tand kwam door!

we zijn nu een maand verder en ze heeft gewoon 4 tanden!! Er is elke week een tand bijgekomen. Moet zeggen ze is er echt niet lekker van geweest.. vind het nu dan ook wel even genoeg!!

Morgen vieren we haar eerste verjaardag (wordt de 25ste officieel 1 jaar), dus wat ik dacht, zonder tanden haar eerste verjaardag, dat gaat hier niet meer op!

Groetjes,

Suus

Ha Suus, bij jullie dus al 4 tandjes. Ja, zo snel kan het gaan..... hier ook geen tandenloze verjaardag (over 3 weken dus). Het vierde tandje (boventand) zit nu enorm dwars..... Ze heeft nu 3 pas doorgebroken tandjes. Dus ook zo ongeveer elke week een nieuwe tand. Ze is momenteel erg snotterig, ontstoken oogjes, en veeeeeeel wakker 's nachts. Dus ben ook even zat van al die bijkomende kwaaltjes......

O, ja, en nog gefeliciteerd met Feline, hoor!!!! Leuke verjaardag gehad?

hoi hoi..nicky viert 3 maart haar 1e verjaardag..en wel met 6 tandjes.ze heeft er een hele tijd maar 2 gehad ,maar nu krijgt ze er 4 tegelijk.echt waar.Ze wil me nu de hele tijd bijten.groetjes,karin

Djamila kreeg haar eerste 2 tandjes 12 januari ook met 10 maanden. Zij heetf alleen nog die 2 tandjes vraag me ook af waar die anderen zijn gebleven.

Terug
Bovenaan