Daar is ze!!!! Maudy is geboren.........

Gefeliciteerd, eindelijk is ze er dan!!!

Heel veel sterkte en geluk in de komende weken... geniet ervan en neem goed rust, zo'n bevalling gaat je niet in de koude kleren zitten!

gr. Sas

Hoi hoi,

Eindelijk is ze er dan! Jee, het is wel een pittige tijd geweest zo te lezen in je korte stukje.
Heel veel sterkte voor jullie beide om te herstellen en lekker bij te komen. Laat je maar door manlief en kraamzorg in de watten leggen.

groetjes Marieke
mv Maud 26-08-08 en Stan 04-09-04

NB. Inderdaad; leuke naam   (en datum)

Hoi Rimke,

Je hebt er lang op moeten wachten, maar daar is ze dan! Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter Maudy. Geniet van je kleine meisje en hopelijk herstel je snel van de bevalling. We lezen het wel als het bij jullie allemaal weer wat rustiger is geworden.

Laat je lekker verwennen!

Groetjes,
Susan

Yeaeaeah! Eindelijk; supergoed meid! Gefeliciteerd met je dochter.... En neem goed de tijd om je bevalling te verwerken hoor. Als je het prettig vindt zet dan gerust je hele verhaal hier neer; wij leven met je mee. De bevalling van mijn Mika is supergoed gegaan, maar zelfs dan vind ik het altijd prettig om tig keer erover te vertellen en het op papier te zetten. Laat staan als het een bevalling is geweest die niet goed is gelopen.... Spui maar lekker, wij zijn geduldige "luisteraars".

En probeer nu zoveel mogelijk te genieten van je meisje en je kraamtijd; laat je maar goed verwennen!

Jacoline.

Dank voor jullie lieve reacties!
Doet me goed!
Maudy is een schatje en doet het prima!
Ook ik begin langzaam iets op krachten te komen, maar een uurtje beneden zitten is genoeg.........jammer met dit mooie weer.................hahaha, ik kan er nu wel tegen.......

hoop dat het met jullie kleintjes ook allemaal voorspoedig gaat!
Ik ga even kijken wat er met de augustusmama's aan de hand is!

Kus Rimke

Terug
Bovenaan