@Dacey

A

Anoniem

Guest
hee meid,

durf je al een test te doen? zag dat je zaterdag je NOD hebt? en je gaat vrijdag toch weg op vakantie? waar ga je heen?
ik duim heel veel voor je!!!
liefs x

ooeee spannend! Ik ga ook duimen en hoop zo dat het raak is

Ja hier nog iemand die je niet vergeet!! Laat je ons niet te lang in spanning ;)

Knuf Gerrie

Ik durf eigenlijk zondagochtend op z'n vroegst pas een test te doen... Zeker nu de ovutesten weer gewoon negatief aangeven.
Zenuwslopend!!

We gaan eerst 2 weekjes naar een chaletje in Duitsland, vlakbij Frankfurt, daarna rijden we door naar een hotel in Oostenrijk voor nog een weekje. Lekker even 3 weken gedachten verzetten!

Ik neem geen testen mee, dat is de goden verzoeken ;-) Als het echt nodig is, zijn ze daar ook te koop!

Maandverband is ingepakt...

Liefs dat jullie aan me denken!

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

Geniet maar lekker van je vakantie! Misschien is het helemaal niet verkeerd om je even lekker helemaal op iets anders te focussen...(voor zover dat kan) Lekker ontspannen en uitrusten is ook niet verkeerd :)

Ik ben wel benieuwd naar zondag....het is ook zenuwslopend! Succes en wie weet....

Liefs Lynn.

Hoi, ga op de terugweg even langs de sauna in enschede. Wij zijn daar twee keer geweest en daarna meteen zwanger.
MIsschien doet die sauna het vrouwenlijf goed~!!? Geloof niet erg in dit soort dingen, maar het was wel opvallend.

Hele fijne vakantie en hoop een berichtje te zien jaaa ben zwanger.

x yvonne

heel veel plezier meid! en geniet lekker van jullie vakantie!!
hoop dat jullie met z'n 3-tjes terug komen!
liefs x

Terug
Bovenaan