@Dacey

heel veel plezier op vakantie. En natuurlijk heel veel suces.

Liefs Linda,

Spannend meid!!!! Ik hoop ook dat je straks met julie 3tjes terug komt!! Iig een hele fijne vakantie en geniet er maar fijn van!!!

Veel liefs ciomama

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Ik hoop idd ook dat we met een persoon meer terugkomen dan dat we heen gaan. nou ja, bijna dan, haha!
Ik voel nu heel erg veel. Krampjes, steekjes, maar ik maak mezelf wijs dat het toch gewoon van een komende ongi is. Ik heb me vaker zo gevoeld...
Ben al een aantal dagen niet lekker, maar dat zal in de lucht hangen...

Dit is waarschijnlijk mijn laatste berichtje voor ik op vakantie ga, de eerste 2 weken geen internet.

Ik hoop met goed nieuws terug te komen!

Meiden, jullie allemaal heel veel succes en ik hoop dta er weer een aantal is 'doorgestroomd' naar het forum waar we allemaal naartoe willen!

Succes meiden!

Liefs Daisy

Daisy, heel veel plezier op vakantie!!! Geniet er lekker van. Ik ga aankomende week ook weg, en hoop net als jij met zn drieen terug te komen!!!
Veel plezier!!!

Channie, jij ook veel plezier! Kunnen we na de vakantie ene leuke vakantietopic openen! Even weer wat anders, haha!

X

@ Daisy, hopelijk na de vakantie allebei een
jaaaaaaaaaaa-topic openen..
Mijn ovu-test is trouwens nu wel lichter geworden, dus vandaag en morgen nog klussen en dan weer afwachten.. Liefs Chantal

Veel plezier op vakantie en ik hoop dat je tijdens je vakantie een test mag gaan kopen! (en dat ie dan positief is, natuurlijk!) Geniet ervan!
Liefs

Terug
Bovenaan